AMC Euromeet 29.6.-1.7.2012.
juu mulle huppari kun kalkkuna pölli edellisen...miesten kokoa
stidi juu viideltä lähössä tuusulasta jos rambler suo
lähössä viideltä ja botsi seiskalta ??? eikös satamassa pidä olla tuntia ennen lähöö kuis kovaa sä meinasit syöttää
stidi juu viideltä lähössä tuusulasta jos rambler suo
lähössä viideltä ja botsi seiskalta ??? eikös satamassa pidä olla tuntia ennen lähöö kuis kovaa sä meinasit syöttää
Viikkari lähtee 8.45 perillä 14.10
Silja 8.15 perillä 13.35
Ja tosiaan noin tuntia ennen on syytä olla satamassa.
Silja 8.15 perillä 13.35
Ja tosiaan noin tuntia ennen on syytä olla satamassa.
Nii, mä luulin et seittemält ku just tulin tokholmasta mut se oliki ruottin aika mikä oli mielessä.
Kiitos Pekka korjauksesta, taitaa kuiteski olla paras lähtee viideltä, Turussa ollaa just ruuhka- aikaan. Mitä kautta aattelity lähtee? motori- vai oikeeta tietä? mulle sopii kumpi hyvänsä. Onko jossaan kehä 3sen / turuntien likellä oivallinen piste? Se bembölen kahvilan toisella puolella oleva kioskikahvila vois olla hyvä? saa petrooliaki siitä selliltä jos tekee mieli?
Kiitos Pekka korjauksesta, taitaa kuiteski olla paras lähtee viideltä, Turussa ollaa just ruuhka- aikaan. Mitä kautta aattelity lähtee? motori- vai oikeeta tietä? mulle sopii kumpi hyvänsä. Onko jossaan kehä 3sen / turuntien likellä oivallinen piste? Se bembölen kahvilan toisella puolella oleva kioskikahvila vois olla hyvä? saa petrooliaki siitä selliltä jos tekee mieli?
mää otan yhden xl-hupparin.
Varmistui just ettei ainakaan mondeolla olla tulossa. Se nimittäin sylki öljyt pihalle.. >:(
Javekin pukeilla, hoh hoijaa..
Javekin pukeilla, hoh hoijaa..
Mites AMCCF Pirkanmaa? Itse lähen asiaankuuluvalla huoltoautolla tapahtumaan, josta löytyy pienimuotoinen tarvittava työkalusetti yms.
Ehdotus; kokoonnutaan tl:n tiluksilla Lempäälässä ja jatketaan siitä Turkuun?
Voiko laivalle tulla terminaaliin ilman mitään lippua tyyliin "mä lähen nyt laivalle", eli että ostaa lipun siitä terminaalista ja hyppää vaa laivaan? vai pitääkö aina olla joku varaus?
voi. Mutta on olemassa riski, että laiva on täynnä. Tosin aika pieni.
Mites AMCCF Pirkanmaa? Itse lähen asiaankuuluvalla huoltoautolla tapahtumaan, josta löytyy pienimuotoinen tarvittava työkalusetti yms.
Ehdotus; kokoonnutaan tl:n tiluksilla Lempäälässä ja jatketaan siitä Turkuun?
Kyllä toi ainakin mulle sopii, tosin akaasta/v-koskelta ei tänne kannata koukata mutta tampereelta tullessa on aika hyvin matkan varrella. yv:llä tai soittamalla (040-5119342) saa tarkemman osoitteen.
Olikos treelta tulossa muita kuin sillu ja raipe?
Tänään sain autonkin taas käymään, vähän pitää vielä pakosarjan kanssa jumpata kun ei meinaa millään taas saada pitämään. Tässähän jää ruhtinaallisesti aikaa koeajoillekin
Niinjoo, hiukka vajaa pari tuntii tästä ajelee turkkusse joten ennen kuutta pitäis lähtee tästä.