xj ja vanhempien sopivuutta
sopiikos 89 ceron moottori wagoneerin lootaan lähellekkään tai sopiikos se 63 rampler classikin laatikkoon (nää on näitä mietteitä vaan)
Mikäs 89 cheron moottori kysessä. Kun niitä monia dieseliä, bensakonetta jne...
Periaatteessa kaikki AMC omat koneet ja laatikot käy yhteen... Sitten ne tuo haasteellisuutta mihin amc perheen autoon laitat.
Periaatteessa kaikki AMC omat koneet ja laatikot käy yhteen... Sitten ne tuo haasteellisuutta mihin amc perheen autoon laitat.
Nyt kuitenkin varmaan haetaan ihan bolt on sopivuutta ja silloin ei suoraan kaikki koneet mee kaikkiin laatikoihin.
Mutta siis noista annetuista vaihtoehdoista sopivuus on parempi jeeppiin, classicciin joutuu tekemään aika paljon työtä kun kaavelin pulttijako on eri.
Ja oletan, että nyt puhutaan 4.0 pannusta
Mutta siis noista annetuista vaihtoehdoista sopivuus on parempi jeeppiin, classicciin joutuu tekemään aika paljon työtä kun kaavelin pulttijako on eri.
Ja oletan, että nyt puhutaan 4.0 pannusta
joo 4.0 on ja wago ois ilman konetta ja mä oon ilman käyttistä ja vaimolla on korolla joten en oo päässy kylille pariin kuukauteen ;D
Paa nokalle vaan. Muutamassa mobilistissa on tollasta prokkista käsitelty viime vuonna.
Tuolla on jenkkipoijjaan raportti aiheesta
Paa nokalle vaan. Muutamassa mobilistissa on tollasta prokkista käsitelty viime vuonna.
oon kans joskus luken aiheesta mopilistista mutta en löydä sitä enää mistää että misä numerois siitä oli juttua.