Hyvä vanne- ja rengaslaskuri

Tänne voit iskeä kysymykset kaikesta muusta autojen rakenteluun liittyvästä.
juhap

Viesti Kirjoittaja juhap »

American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
NonSenCe

Viesti Kirjoittaja NonSenCe »

joo. oon käyttäny tota usein. kätevästi kertoo kuinka paljon eri koot ja backspacingit jne eroaa toisistaan.. (en enää oo varma mutta luulen että noissa americanin 14" vanteissa oli vakiolta 3.5-3.75" backspacing)

ainoa vika on että tuo estää "vääränkokoisten" renkaiden asennuksen.. eli ei saa tota tuuninki ilmettä mitattua miten eroavat ja minkä korkuiset renkaat siitä tulee.. (eli siis se tyyli missä laitetaan liian kapeat renkaat liian leveille vanteille niin että venyvät että paukkuu)
Enzo

Viesti Kirjoittaja Enzo »

(eli siis se tyyli missä laitetaan liian kapeat renkaat liian leveille vanteille niin että venyvät että paukkuu)

En voi kuin ihmetellä sitä meininkiä. Mulla oli viime syksynä vaikeuksia saada 175-70 14 nasta nokialaiset 6" aluvanteilla ilmaa täyteen... No, onnistuihan se, kun lämmitin niitä vähän aikaa saunassa. ;D
RamiS

Viesti Kirjoittaja RamiS »

Mä otan laskukoneen käteen ja lasken sillä...

RS
Vastaa Viestiin