Kellään tietoa onko kuvan mukainen kumi ollut alkuperäinen 67 Americanin lattiassa vai liekö vaihdettu jossakin vaiheessa. Kuva on farkun takatilanmatosta, mutta samaa tavaraa on koko auton lattian peittona ollut.
Onko joku tilaillut jenkeistä americaanin floor paneja? Sieltähän sais mm ebaysta mutta rahti on aika hankala järjestää
saman tyylistä muovia mulla ainakin oli americanissa. tosin oli niin huono kuntoista ja pienissä riekaleissa ja mureni joka hetki pahemmaksi että varma en voi olla. hahahh.
joo.. postikulut sen kokoisille pellin palasille nousevat äkkiä turhan koviksi.. jos sattuisi saamaan johkin rahtikonttiin muiden tilaamien autojen tms kyytiin niin sillai voisi onnistua halvemmalla.
Tuommoinen kumimatto lattiaan on kanssa toivelistalla ollu jo yli 10 vuotta, mutta eipä ole tullut vastaan...
APD ja andysautosport noita lattioita myyvät myös, jospa niiltä saisi edukkaamman rahdin. APDn hinta tosin on aika suolainen, mutta sieltä saa myös samaan pakettiin helmoja ja muutakin... Evilbayssä on samat kuvat pelleistä kuin andyllä.
Tulis melkein mieleen, että selvittäis amerikan-suomalaisen konttifirman jonne pellit tilais ja konttifirma toimittais Suomessa sopivaan paikkaan tai noutoa heiltä Suomen päässä.
Mä oon pari mattoa tilannu APD:ltä. Taitaa olla matot sielä hiukan kalliimpia(jave 115 e) kuin esim. rockautossa(90e) , mutta rahtia tulee rockauton matossa näköjään tommosen 90 euroa. APD:n rahti tais olla halvempi, ne kun käyttää postia.
Siis noissa kahdessa taitaa loppuhinta olla samaa luokkaa. Muista ei oo kokemusta.