Öljyn kierto Amc V8 moottoreissa
Öljyn kierto Amc V8 moottoreissa
Tota jarrutushommaa vois eliminoida poikittaisilla loiskelevyillä mitkä hidastaa öljyn pakenemista.
Öljyn kierto Amc V8 moottoreissa
Tai sitten tekee sellaiset "trap door" läpät, jotka hidastavat ölpän liikettä...
juutuupissa on videoo noista
juutuupissa on videoo noista
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Öljyn kierto Amc V8 moottoreissa
Tuli mitta täyteen tuon ulkoisen imuputkilinjan kanssa, se on nyt poistettu.
Olisi pitänyt toteuttaa eri tavalla, sijoittaa imu keskelle öljypohjaa niinkun se kuuluukin olla.
Tässä kävi niin että öljypumppu otti ölppää vain ulkoisen imuputken kautta, orkkis linja oli käytössä mutta sitä kautta ei käytännössä kulkenut tippaakaa öljyä pumpulle sinä aikana mitä tällä nyt on ajettu muutama tuhat km.
Eli pumppu otti tässä tapauksessa öljyn sieltä mistä helpommin sai.
Ulkoinen lisäimuputki öljypumpulle.