pakari

Tänne voit iskeä kysymykset kaikesta muusta autojen rakenteluun liittyvästä.
raipe
Viestit: 1502
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 6:52 pm

pakari

Viesti Kirjoittaja raipe »

jos tulis tommonen lähetys ittelle niin hakisin,,,,,,,,,,,,,,,,

matkahuollon kautta ainakin tähän asti osat suunnilleen ehjänänä.
Avatar
A-V
Viestit: 7632
Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori

pakari

Viesti Kirjoittaja A-V »

nuo pakoputket on pitkälti tosiaan makuasia, uskoisin kuitenkin että jos pyydät Marteliukselta yhellä ulostulolla niin sellasen myös tekevät. varmaan noita pajoja muitakin tarjolla...?



melko erikoiselta näyttää tossa kuvan putkessa tuo Y-haara jossa putket yhtyvät, aika tiukka mutka ja ei jokseenkin vaikuttaisi virtauksen puolesta mitenkään optimilta. nooh, eipä tässä vissiin tehoja haettukaan...
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
raipe
Viestit: 1502
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 6:52 pm

pakari

Viesti Kirjoittaja raipe »

nuo pakoputket on pitkälti tosiaan makuasia, uskoisin kuitenkin että jos pyydät Marteliukselta yhellä ulostulolla niin sellasen myös tekevät.

niillä ei oo kaavoja tohon alkupäähän. mallin mukaan luultavasti onnistus.

mutta luultavasti tulee kalliimmaks ku valloista tilattuna.
Avatar
A-V
Viestit: 7632
Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori

pakari

Viesti Kirjoittaja A-V »

eikö etupään putket pitäs olla samat kaikille 287/327 koneille jotka classic/marlin/ambassador kopassa...? melko outoa jos kaavoja ei ole.. niin no tuon jälkeenhän sit löytyiskin seuraavaan...? ;)



mulla tuttu tilasi jenkeistä putkisetin ja kirosi ja sovitti sitä pari päivää alle, mutkat oli 'sinneppäin' ja etenkin akselinylityksissä oli oikaistu ja säästetty sen verran ettei millään meinannut putken päät tulla ees lähelle oikeista paikoista, lopulta asetteli putket mitkä sopi ja loput napsi poikki ja sääteli niistä sopivat.  tämä gmc-väniin, joita luulis riittävän malleiksi jenkkilässä... toki hyvällä säkällä noin ei käy, vaan putket on bolt-on niinkun kuuluisikin. niin eikä rahdin ja tullin jälkeen ollut huomattavasti halvempi edes vaikka taala oli tuolloin melko kohtuullisella tasolla.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Vastaa Viestiin