Restauranta 2012
Restauranta 2012
....
Tänä vuonna mentiin paikalle saabilla, kun viime vuonna meitin ambo ei kelvannut harrasteparkkiin... :-?
Ei varmaan ollut kelpaamisesta kyse, tuolla on vaan niin onnettoman kokoinen se harrasteparkki. Se oli perjantainakin täynnä jo puol tuntia aukeemisen jälkeen
Restauranta 2012
edit: tässä viestissä puhutaan 2011 tapahtumasta
Kyllä siellä oli tilaa ihan selvästi nähtävissä jopa siitä pysäytyspaikalta. Päivi kyseli kuka asiasta päättää ja kuulemma joku "mobilisti" päätti mikä kelpasi ja mikä ei.
Tämmöinen oli kelvannut:

;D
Ei varmaan ollut kelpaamisesta kyse, tuolla on vaan niin onnettoman kokoinen se harrasteparkki. Se oli perjantainakin täynnä jo puol tuntia aukeemisen jälkeen
Kyllä siellä oli tilaa ihan selvästi nähtävissä jopa siitä pysäytyspaikalta. Päivi kyseli kuka asiasta päättää ja kuulemma joku "mobilisti" päätti mikä kelpasi ja mikä ei.
Tämmöinen oli kelvannut:

;D
Restauranta 2012
Juu tottahan uus transvestiitti on harrasteauto ;D
Itse aiheesta; ei tullut käytyä tänä vuonna vaikka oli alunperin tarkoitus.
Nyt kun ajattelen, ei tainnut olla isokaan vahinko. Hyvällä kelillä tuolla tietysti päivän viettää, mutta ei siellä kyllä mulle mitään ostettavaa ole.
Parasta antia on tutut, joita sentään tapaa tuolla yleensä.
Itse aiheesta; ei tullut käytyä tänä vuonna vaikka oli alunperin tarkoitus.
Nyt kun ajattelen, ei tainnut olla isokaan vahinko. Hyvällä kelillä tuolla tietysti päivän viettää, mutta ei siellä kyllä mulle mitään ostettavaa ole.
Parasta antia on tutut, joita sentään tapaa tuolla yleensä.
Restauranta 2012
No voorttihan ny vaatii harrastusta uudesta lähtien ;D.
Pisti sieltä silmään pari uudehkoa mersua tänäkin vuonna, niihin tosin pätee sama kuin voortteihin
Pisti sieltä silmään pari uudehkoa mersua tänäkin vuonna, niihin tosin pätee sama kuin voortteihin
Restauranta 2012
Tollaisen kaltainen iso Ramblerkyltti oli aikoinaan Pelttarin autokaupan seinällä (siellä vanhassa paikassa, olikohan Äetsä?)