Ei lähre!!!
Ei lähre!!!
Täytyy tähänkin tuupata tää vakio. Onhan maadotukset kunnossa?
Ei lähre!!!
Onko siinä erillinen sytytyspuola?
Jos on vielä asennettu moottorin päälle että pääsee kuumenemaan niin oireet täsmäisi.
Eli kylmänä rokkaa ja kuumana rykii, hetken kun jäähtyy niin taas toimii.
Jos on vielä asennettu moottorin päälle että pääsee kuumenemaan niin oireet täsmäisi.
Eli kylmänä rokkaa ja kuumana rykii, hetken kun jäähtyy niin taas toimii.
Ei lähre!!!
Oli epäselvä toi mun teksti, sitä tarkoitin että kun puola alkaa esim. vanhuuttaan oireilemaan niin se ilmenee puolan kuumetessa ja eniten kuumenee moottorin päällä.
Mutta Pekka kertokoon lisää.
Mutta Pekka kertokoon lisää.
Ei lähre!!!
Ei oo erillistä puolaa, kun on HEI jakaja. Onhan siinäkin tavallaan puola, mutta sisäisenä.
Kun sääditte sytkää, niin haitteko lisää ennakkoa, vai vedittekö myöhäisemmälle? Se tosin ei kyllä noin vaikuta.
Ehkä lähtisin tässä koittamaan seuraavaksi toista jakajaa, onpahan sitten sekin mahdollisuus katottu.
Kun sääditte sytkää, niin haitteko lisää ennakkoa, vai vedittekö myöhäisemmälle? Se tosin ei kyllä noin vaikuta.
Ehkä lähtisin tässä koittamaan seuraavaksi toista jakajaa, onpahan sitten sekin mahdollisuus katottu.
Ei lähre!!!
No joo, tuo maadoitusjuttu peilas vaan mun omiin kokemuksiin HEI-systeemistä. Nissä autoissa on ollut ECM-ohjaus. Puola taitaa olla jakajan kannessa kiinni.
Ja onhan siellä jakajassa se sytkämodulikin mahdollisena vikakohteena.
Ja onhan siellä jakajassa se sytkämodulikin mahdollisena vikakohteena.
Ei lähre!!!
Eiks toi moduli yleensä "kuole" kerrasta poikki?
Ainakin mulla muutaman kerran letukan koneissa moduli mennyt niin, ettei anna lainkaan kipinää.
Ainakin mulla muutaman kerran letukan koneissa moduli mennyt niin, ettei anna lainkaan kipinää.
Ei lähre!!!
Mulla oli yks mikä ammuskeli monta vuotta aina välillä, modulin vaihdolla korjaantuin.