4.0:n vauhtipyörä?

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
juhap
Viestit: 6801
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

4.0:n vauhtipyörä?

Viesti Kirjoittaja juhap »

Meneekö 4.0:n vauhtipyörä 232:een tai 258:iin?


American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
JAMANT
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

4.0:n vauhtipyörä?

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Menee, ainakin 258:iin sopii suoraan!!
juhap
Viestit: 6801
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

4.0:n vauhtipyörä?

Viesti Kirjoittaja juhap »

Eli nuo reunassa olevat (tunnistimen?) pykälät ei haittaa...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Avatar
RamiS
Viestit: 2134
Liittynyt: Ma Tammi 27, 2003 1:07 pm

4.0:n vauhtipyörä?

Viesti Kirjoittaja RamiS »

Eli nuo reunassa olevat (tunnistimen?) pykälät ei haittaa...



Eihän startinhampaat vaarannu?



RS
JAMANT
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

4.0:n vauhtipyörä?

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Eli nuo reunassa olevat (tunnistimen?) pykälät ei haittaa...



Eihän startinhampaat vaarannu?



RS

Ei haittaa, eikä vaarannu!! Miks ne vaarantuis, se starttikehä on siellä takapuolella (tai siis etupuolella) ja noi hampaat on kampuran asennontunnistusta varten!!
juhap
Viestit: 6801
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

4.0:n vauhtipyörä?

Viesti Kirjoittaja juhap »

Jatketaas vanhaan ketjuun kyselyä samasta aiheesta



Onkos tuo vauhtipyörä, joka menee listan mukaan seuraaviin malleihin



1990 - 1991 Jeep Cherokee (4.0L)

1990 - 1992 Jeep Wrangler (4.0L)



Sellainen, jossa on kolmessa sarjassa 4 anturin lovea (yht 12 kpl)?

Vai sellainen, jossa on "hillittömästi" pieniä lovia tosi tiuhassa?



Ruiskuna siis Renix



Kertokaas...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
JAMANT
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

4.0:n vauhtipyörä?

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Jatketaas vanhaan ketjuun kyselyä samasta aiheesta



Onkos tuo vauhtipyörä, joka menee listan mukaan seuraaviin malleihin



1990 - 1991 Jeep Cherokee (4.0L)

1990 - 1992 Jeep Wrangler (4.0L)



Sellainen, jossa on kolmessa sarjassa 4 anturin lovea (yht 12 kpl)?

Vai sellainen, jossa on "hillittömästi" pieniä lovia tosi tiuhassa?



Ruiskuna siis Renix



Kertokaas...

90 ja 91 on ihan erilaiset, Renix ja H.O., ei oo vaihtokelpoisia, nyt en ulkoa muista, miten rei´itys menee ja nettikaupassakin on vain viitteellinen kuva: http://www.jamant.fi/vetolevy-xjmj-oa1691311-p-3423.html on 87-90 Renix ja: http://www.jamant.fi/vetolevy-xjmjzjyj-oa1691310-p-2355.html on H.O.
juhap
Viestit: 6801
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

4.0:n vauhtipyörä?

Viesti Kirjoittaja juhap »

http://midwestjeepwillys.com/53005524.html

Tässä on se jossa on 12 lovea... 91 eteenpäin...



http://midwestjeepwillys.com/33002672.html

Ja tämä  on se jossa on paljon lovia... 90 ja vanhemmat eli Renixit



No tuli hommattua aikoinaan 258 varten tuo H.O. limppu, kun halvalla uuden sai...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Vastaa Viestiin