Lisää kysymyksiä kasista...

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
juhap
Viestit: 6800
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

Lisää kysymyksiä kasista...

Viesti Kirjoittaja juhap »

Onkos 304 ja 360 koneiden kampiakselit samat? Isku on sama, ovatko muutenkin?



Ja voikos "pullahtanutta" dampperia korjata? Ulko-osa on vedetty irti ulosvetäjällä... (en toki minä...  :) )
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Avatar
tl
Viestit: 4002
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 2:08 pm

Lisää kysymyksiä kasista...

Viesti Kirjoittaja tl »

Varaosakirjan perusteella 304/360 on sama, kuten myös 290/343.
juhap
Viestit: 6800
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

Lisää kysymyksiä kasista...

Viesti Kirjoittaja juhap »

Tuo tuli selväks... 8-)



mites tuo dampperin niputus, onko mahollista? :-?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
rphx
Viestit: 475
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 4:36 pm

Lisää kysymyksiä kasista...

Viesti Kirjoittaja rphx »

voikos "pullahtanutta" dampperia korjata? Ulko-osa on vedetty irti ulosvetäjällä... (en toki minä...  :) )





jos ihan "ihan siististi" irronnu niin jollain myrkyllä sen varmaan vois paistaa takas kiinni, tosin pitää olla sopeva uuni ja jälkeen pittää tasapainottaa. ::) :-/
HV
Viestit: 1904
Liittynyt: Pe Heinä 04, 2008 8:27 pm

Lisää kysymyksiä kasista...

Viesti Kirjoittaja HV »

Tuolla oli näköjään listattu nuo AMC kasien damperit. Kuvat selventää ainakin jonkin verran tätä, mikä olis mistäkin koneesta :)



osoite http://theamcforum.com/forum/amc-harmonic-vibration-damper-listing_topic38898_page1.html?KW=crank+damper
juhap
Viestit: 6800
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

Lisää kysymyksiä kasista...

Viesti Kirjoittaja juhap »

Jatketaas tätä vanhaa kyselyä vielä lisäkysymyksellä...



Jos laitan 304 koneeseen 360:een kuuluvan vetolevyn/vauhtipyörän, niin silloin voin käyttää 360:n dampperia? Onko noin?


American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Avatar
hentpe
Viestit: 2981
Liittynyt: Ti Tammi 28, 2003 4:22 pm

Lisää kysymyksiä kasista...

Viesti Kirjoittaja hentpe »

Kenellä on AMC varaosa raamattu??? Jos 304 ja 360 koneen dampperi myydään samalla varaosanumerolla voi niitä silloin käyttää ristiin. Eihän se varaosakaan tiedä, kun se tiskiltä myydään, kumpaan koneeseen se joutuu. Sama juttu vetolevyllä ja vauhtipyörällä.

Mutta jos osilla on eri koneeseen eri varaosanumero, niin en menisi uudelleen painottamatta osia käyttämään.

Mun tietääkseni yleensä tehdas moottoreissa dampperi, kampiakseli ja vauhtipyörä tasapainotetaan omina osinaan ei yhtenä kokonaisuutena. Tämä siksi, että moottorin korjaaminen olisi helppoa jälkeenpäin eikä esim. juuri dampperin hajottua pitäisi tehdä mitään kallista koko moottorin painotus urakkaa.
juhap
Viestit: 6800
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

Lisää kysymyksiä kasista...

Viesti Kirjoittaja juhap »

Noissahan on kampi sama osa. Ja kun tsuumailin noita myyntisivuja, niin kertoivat, että 304 ja 360 flexplatet ovat samoja... mutta vauhtipyörät erilaisia... ?!?! No nyt on kuitenkin tilailtu 304 oma dampperi... Ei kai tuo mitenkään voi mennä väärin.  :) Meininki oli vaan saada helpommin (käytettynä) saatava 360 dampperi puuttuvan tilalle... Nou hätä enimoor...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Vastaa Viestiin