American takapyöränlaakeri
-
- Viestit: 894
- Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 11:26 am
American takapyöränlaakeri
hoi tietäjät!
bongasin omast raadost totaaliväljän pyöränlaakerin, pitäis vissii vaihtaa...
onko aivan sairas urakka ja onks siin jotain mitä tarvii varoa erityisesti?
jos jotain asiaa helpottavia kikkoja on kellää hihassa ni kertokaa ihmeessä...
tattis!
bongasin omast raadost totaaliväljän pyöränlaakerin, pitäis vissii vaihtaa...
onko aivan sairas urakka ja onks siin jotain mitä tarvii varoa erityisesti?
jos jotain asiaa helpottavia kikkoja on kellää hihassa ni kertokaa ihmeessä...
tattis!
American takapyöränlaakeri
Voi kun muistais ton laakerinvaihdon...
Krymppi-rengas oli uunissa ja vetoakseli hangessa, kun nuo vaihdoin joskus 90-luvulla...
RS
Krymppi-rengas oli uunissa ja vetoakseli hangessa, kun nuo vaihdoin joskus 90-luvulla...
RS
-
- Viestit: 894
- Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 11:26 am
American takapyöränlaakeri
kuullostaapa mukavalta... eli tarvii varmaa pillejä ja kylmäsprayta...
pitää varmaan vaan ruveta yrittämään.
pitää varmaan vaan ruveta yrittämään.
American takapyöränlaakeri
Toteutus oli niin että pyörännapa oli kokoajan paikallaan (jos oikein muistan).
RS
RS
-
- Viestit: 894
- Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 11:26 am
American takapyöränlaakeri
lähtikö vetokeppi ihan nykäsemällä kun on eka irrottanu jarrukilven ja sen rasvastefan siitä akseliputkesta?
vai olikos noissa joku c-klippi...
vai olikos noissa joku c-klippi...
American takapyöränlaakeri
Kyllä vetarin pitäis tulla ulos kiltisti, kun käsijarruvaijeri, jarruputki ja neljä pulttia on irroitettu.
C-klipsejä ei ole vielä tullut vastaan Americanin perissä.
RS
C-klipsejä ei ole vielä tullut vastaan Americanin perissä.
RS
American takapyöränlaakeri
Vanhan laakerin saa pois vähän niinku tähän tapaan.
https://www.youtube.com/watch?v=FQdb5it7eJQ
Jos ei omista puristinta, ulkona ei ole vielä lumihankea tai akseli ei sovi jääkaapin pakastelokeroon,
niin kuulemma(ei ole omakohtaista kokemusta)Bilteman kylmäspray on mainiota ainetta akselin jäähdyttämiseen.
http://www.biltema.fi/fi/Autonhoito/Muut/Jaahdytyssuihke-36521/
Laakeri ~120 asteiseen uuniin tunniksi. (ei saa vaihtaa väriä)
Jos ei omista puristinta, ulkona ei ole vielä lumihankea tai akseli ei sovi jääkaapin pakastelokeroon,
niin kuulemma(ei ole omakohtaista kokemusta)Bilteman kylmäspray on mainiota ainetta akselin jäähdyttämiseen.
http://www.biltema.fi/fi/Autonhoito/Muut/Jaahdytyssuihke-36521/
Laakeri ~120 asteiseen uuniin tunniksi. (ei saa vaihtaa väriä)
-
- Viestit: 894
- Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 11:26 am
American takapyöränlaakeri
onkoha mul ny joku pieles ku laakeri lähti vetokepistä vasaralla? ja uus laakeri meni varovasti tuurnalla ja vasaralla taputellen paikalleen...
napa tartti vähä lämmittelyä et irtos, mut muuten pärjäs käsipelillä?
tosin uudellakin laakerilla on pikku välys, ei tosin yhtä iso kun ennen, mutta välys kuitenkin.
iso maa isot toleranssit tietenkin, mut eikös kartiolaakerilla oo ikävä taipumus syödä ittensä paskaks jos on välystä... tarviikoha täs huolestua?
napa tartti vähä lämmittelyä et irtos, mut muuten pärjäs käsipelillä?
tosin uudellakin laakerilla on pikku välys, ei tosin yhtä iso kun ennen, mutta välys kuitenkin.
iso maa isot toleranssit tietenkin, mut eikös kartiolaakerilla oo ikävä taipumus syödä ittensä paskaks jos on välystä... tarviikoha täs huolestua?
American takapyöränlaakeri
Juu, ongelmia tiedossa jos meni helpolla.
Voit koittaa lyödä pistepuikolla muutaman pitokohdan ja käyttää laakerilukitetta. Ei siinä hirveesti menetettävää ole...
Voit koittaa lyödä pistepuikolla muutaman pitokohdan ja käyttää laakerilukitetta. Ei siinä hirveesti menetettävää ole...
-
- Viestit: 894
- Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 11:26 am
American takapyöränlaakeri
meinasitko et pitäs pistepuikol lyödä sitä ulko-koolia jotenki lyttyy et pysyis kovemmi kii?
mikä tossa sit väljistyy, kuluuks akseliputki nii paljo vai oheneeko vetokeppi?
todella outo systeemi muutenki...
mikä tossa sit väljistyy, kuluuks akseliputki nii paljo vai oheneeko vetokeppi?
todella outo systeemi muutenki...