Vantaa Cruising

Tänne voit laittaa viestiä muistakin kuin kerhon omista tapahtumista.
dbltrbl

Vantaa Cruising

Viesti Kirjoittaja dbltrbl »

KK

Vantaa Cruising

Viesti Kirjoittaja KK »

Olipa tääkin aihe valahtanut alas!

Mutta tänään olis taas Heurekan parkissa autoa varmasti hitokseen, eli täälläpäin ajokunnossa olevat ihmettelee.

Mehän mennään nyt ylpeästi Sirkun sätkällä katto auki.

Siitäkin hieno peli, et melkein voi vetoa lyödä, ettei toista saman merkkistä paikalla.

Pitäiskö lähteissä vetää vähän raitaa katuun...
tl

Vantaa Cruising

Viesti Kirjoittaja tl »

Kyllä noita rättäreitä paljon useammin tulee vastaan kun ramblereita, tällä viikollakin nähny ainakin kolme vaikken oo paljoo ees ajellu. Hauskoja vehkeitä kyllä. Mutsillakin oli ihan käyttiksenä kun olin pikkupoika ja sen jälkeen makasi vuosia pihan perällä heinikossa. Paljon siellä tuli pienenä istuttua ja päristeltyä, onneks ei jääny mitään pahaa vammaa kuitenkaan
KK

Vantaa Cruising

Viesti Kirjoittaja KK »

No Heurekan parkissa ainakin oli lähtiessä rämpylöitä kax kertaa enemmän ja corvetteja varmaan 20 kertaa enemmän. Onnex näitä hienoja kesäautoja sentään joskus näkee, itelle ei oo tänä kesänä vielä vastaan tullut.

Vaan mulle ihan sama, mä ajelen ihan millä milloinkin huvittaa, se savustin vielä puuttuu kokemuksista, joskus vielä A-Veelle kyytiä Trabantilla... vapise... ;D
rebel70

Vantaa Cruising

Viesti Kirjoittaja rebel70 »

Täälläkin noita rättäreitä piisaa. Koitan kovasti saada Jeeppiä liikkeelle. Jotain kivaa löytyi tänään.....
😁
SW

Vantaa Cruising

Viesti Kirjoittaja SW »

Perjantain crusingista löytyi muutamia parkkipaikan kukkasia, monivuotisessa ulkosäilytyksessä maanneita linttoja. Kerhon merkki pärjäsi hyvin tässä kisassa.

Oli siellä yksi Matadorikin, mutta se osallistu kisaan kun siinä ei ollut tarpeeksi ruostetta.

Vastaa Viestiin