-89 Comanchessa on oikealla etujarrulla ollut taipumusta jäädä laahaamaan. Low drag, eli laahaamattomuus on tietääkseni saatu aikaan männän tiivistekumin takaisinjoustolla eli kumi palauttaa männän senverran ettei jarru jää laahaamaan.
Kysymys kuuluu: Onko yksimäntäisellä satulalla taipumusta vanhemmiten jäädä "nalkkiin" kun satula pyrkii jarrutuksessa kääntymään vinottain?
Vasemmassa etujarrussa tällaista ongelmaa ei ole.
Eli riittääkö kumien vaihto, vai pitääkö koko satula vaihtaa?
Nimim. Ensin kumit, sitten satula. ::)
Jeep Comanche etujarru
Jeep Comanche etujarru
Vaihda suosiolla mäntä ja kumit!! Eli vaikka tuosta: mäntä: http://www.jamant.fi/jarrumanta-xjmjyj-raydps85200-p-1789.html ja kumit: http://www.jamant.fi/kumisarja-xjmjcjyjtjzj-croj8133852-p-1443.html
Jeep Comanche etujarru
Tarviiko sen männän takaisinasennuksessa jotain erikoistyökalua?
Rikkoutuuko se tiiviste helposti, tai menee väärään asentoon?
Rikkoutuuko se tiiviste helposti, tai menee väärään asentoon?
Jeep Comanche etujarru
Tarviiko sen männän takaisinasennuksessa jotain erikoistyökalua?
Rikkoutuuko se tiiviste helposti, tai menee väärään asentoon?
Ei tarvii ja ei rikkoudu, pitäis mennä ihan painamalla, kunhan muistaa laittaa jarrukumirasvaa siihen tiivisterenkaaseen ja mäntäänkin, vinoon sen männän kyllä saa ja on joku joskus saanut kuminkin mutkalle, mutta harvemmin niin käy...
Ja jos ei uskalla, niin ota sitten koko satula...
Jeep Comanche etujarru
Off topic: J20 tarttis uuden takajarruputken ja on mittaukseni mukaan 1/4" eli 6,35 mm. Pituus tarttee vielä mitata. Löytyykö Jamantilta tällaista putkea?
Jeep Comanche etujarru
Off topic: J20 tarttis uuden takajarruputken ja on mittaukseni mukaan 1/4" eli 6,35 mm. Pituus tarttee vielä mitata. Löytyykö Jamantilta tällaista putkea?
Löytyy!