sfi 25.4E normien mukaiseksi joka riittää 7,5sekunttiin asti.
Putkea kului sen verran noihin muutoksiin että huolimatta 415cid rautamoottorin vaihtumisesta alumiiniseen Indy 512:een,auton paino nousi n.30kg.
Talvella tilattu mittatilausturbiini osoittautui tartuntanopeudeltaan liian korkeaksi.Tästä johtuen koko matka menee yli parhaan väännön
(paras vääntö 5300rpm=1008nm,stall speed 6500rpm),mikä taas johtaa siihen ettei viivalta poistuta kovin ripeästi.
Paras 60ft vanhalla yhdistelmällä oli 1,245sek. ja nyt tällä viritelmällä 1,280sek.
Paras aika tähän asti syntyi viime viikonloppuna Defa Finals kisassa Alastarossa 8,587s. / 257,74km/h
Potentiaalia pitäis olla 8,3 alkuisiin aikoihin ennenkuin tarttee lisää virittää.
Videoo tuli kesän ajalta aika paljon.
Tässä tuo ennätysveto Incar videona:
-Hate-