AMC:t medioissa

Tänne voit laittaa oikean merkkisiin autoihin liittyvät muut kysymykset tai kertoa mitä on tullut kohellettua auton kanssa. Myös osto-oppaat ja ensimmäiset tervehdys viestit tänne.
NonSenCe

Viesti Kirjoittaja NonSenCe »

on kyl tylyn hyvän näkönen gremlini.. vaikka onkin vihree.

http://www.hotrod.com/articles/mark-greenisens-1974-gremlin-bright-green-cone-killing-monster/

tuo etulokarin kaari takana tekee paljon ulkonäölle.

samassa lehdessä muuten oli myös javelin coyote moottorilla. http://www.hotrod.com/articles/check-coyote-engine-1970-javelin/
Kautsi

Viesti Kirjoittaja Kautsi »

Uudessa kasissa Ambassator-juttu.
jamba

Viesti Kirjoittaja jamba »

Uudessa kasissa Ambassator-juttu.

En oo lukenu, mut kaveri soitti et mun vanha BMC-10. (Siis vuonna miekka ja kirves...)
KK

Viesti Kirjoittaja KK »

Ihan kiva juttu.

Muistan tän auton Auto-Dallasin ajoilta.

Putka sijaitsi silloisen työpaikkani KOPin atktalon vieressä stadin Kalliossa ja siellä tuli notkuttua parikin kertaa viikossa.

Eräs 413 Wedge koneinen kax ovinen mikälie Mopar kovalla toosalla ja orkkis kuosissa on jäänyt erityisesti mieleen ja et jätkät ois maksanu mun silloisesta Wagoneerista tuplaten mun maksaman hinnan, olin autoa kyllä hivenen laitellut.
TaxiMan

Viesti Kirjoittaja TaxiMan »

Muistanko nyt ihan väärin vai oliko Auto-Dallas Remun velipojan pulju? Vai oliko joku muu "vähemmistöä" edustava omistajana? Legendaarisia juttuja tuosta liikkeestä kuulee edelleen.
KK

Viesti Kirjoittaja KK »

En ota kantaa näihin "vähemmistö" kysymyksiin, mutta kyllä ne veijarit romaaneja oli, ihan asiajätkiä, mun mielestä ainakin ja kalusto komiaa.
jussilassi

Viesti Kirjoittaja jussilassi »

Fat'n furious parhaillaan kutosella.

HURST Scrambler jaksossa, melkone maalaus.

Vaikka toisaalta, jotenkin ruvennu mieli kääntymään aikakautensa tekeleitten säilyttämisen puolesta, kuhakku on vaan hyvin tehty.

tl

Viesti Kirjoittaja tl »

Hieno että säilytettiin vanha ulkoasu, kyl noita entisöitynä on säilyny tarpeeks
KK

Viesti Kirjoittaja KK »

Kolmisensataako noita olikaan rekisterissä...
juhap

Viesti Kirjoittaja juhap »

Uudessa Senior Mobilistissa on Marlin ja Rebel projektit.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Vastaa Viestiin