Ei tuo kolmonen nyt kauhean tiheältä vaikuta. Kakkosen puolellahan voi jo puhua aavikkoperästä. Vaihda vaan jos löytyy harvempia ruuveja. Yks vaihtoehto vois olla korkeammat renkaat tai AOD loota.
Ai niin - onhan joku voinut vaihtaa perään tiuhemman välityksen. Avaa koppa ja laske hampaat tai pyöritä kardaania 10 - 20 kertaa ja laske pyörän kierrokset.
Ai niin - onhan joku voinut vaihtaa perään tiuhemman välityksen. Avaa koppa ja laske hampaat tai pyöritä kardaania 10 - 20 kertaa ja laske pyörän kierrokset.
mut pitää muistaa että jos ei ole lukko murikka niin pitää pyörittää molempia napoja tasaisesti tai toista pitää kiinni ja 10 kierroksen tulos jakaa 2
ite laitoin narun pyörän pulttiin helpottamaan tulosta silloin kun mittasin...
Kyllä toi näyttäis kuvan perusteella hyvinkin dana44:lta, alle 3.07 välityksiä voi olla kyllä hankala löytää koska yleisimmin toi perä on ollut käytössä maastureissa ja pikapeissa joissa on useimmiten tiheemmät välitykset kuin h-autoissa. Muistaakseni siihen on kuitenkin saanut jotain 2.72:sta. Aftermarket osat taitaa kyllä olla pääosin keskittynyt noihin tiheämpiin koska maasturihemmot ostelee mieluummin niitä.