Tietääkö kukaan?

Jäikö se 10 vuotta sitten omistettu Rambleri kummittelemaan. Pitäis tietää missä se nykyään luuraa... Löytyykö Suomesta 2dHT sitäsuntätä. Täältä löytyy.
vehkis59

Tietääkö kukaan?

Viesti Kirjoittaja vehkis59 »

Hei! minulla oli aikoinaan AMC Matador 1975 4-ovinen tolppa väriltään vihreä.Ensin ajossa ja sitten projektina, josta luovuin ja myin auton Veikkolasta jollekin tytölle, joka aikoi kunnostaa sen. Olisin halunnut vinkkejä onko auto liikenteessä, vai missä? Itse kiersin sillä Hangosta-Sodankylään, toimi hienosti. Josko joku tietäs autosta, kuulemma oli silloin ainoa suora kutonen liikenteessä, en tiedä tarkemmin. Lähettäkää meiliä.
guru

Tietääkö kukaan?

Viesti Kirjoittaja guru »

mikä vuosi oli kyseessä

yks vihree vihreellä sisustalla oli purussa lohjalla 2002

(mun matadorissa on ne erilispenkit)
KKOSKINEN

Tietääkö kukaan?

Viesti Kirjoittaja KKOSKINEN »

Tää mullekin tuli mieleen. Mesta oli myöhemmin Leningrad Cars Tms. Ostin siitä etujarrut -69 Americaniin.
vehkis59

Tietääkö kukaan?

Uusia tietoja AMC- Matador -75:sta. Soitin kaverille minkä kanssa me tehtiin autoa ja hän kertoi että Esa Hyytiäinen huhmarista osti sen ensin. Siinä oli yhtenäinen etupenkki, sisusta vihreä, keula oli maskista keskeltä ulkoneva ( ___-------___) tämän tyylinen. Yritän saada kuvan jostain. Se oli muuten hyvässä kunnossa mutta takapäässä oli ruostevaurioita. T: Vehkis (Vehkasaari)
vehkis59

Tietääkö kukaan?

Moro !! Löysin pari kuvaa autosta. mun sähköposti on vehkis59@gmail.com niin voin lähettää kuvat josko auttavat metsästämistä. Vehkis
sillu
Site Admin

Tietääkö kukaan?

Viesti Kirjoittaja sillu »

Laita kuvat tänne vaan (lähetä vaikka jaatiedostosi.comiin) ja sieltä linkki tänne

Vastaa Viestiin