vain ryyppy päällä
vain ryyppy päällä
Osaisko joku sanoo mistä johtuu kun auto ei pysy käynnissä ja vastaa kaasuun kunnolla muuta kuin ryyppy päällä ja sillon toimii moitteettomasti autohan on rambler classic -63 ja 196.
vain ryyppy päällä
tankissa vanhaa bensaa, alipainevuoto tai vaikkapa roskaa kaasarissa/filtterissä/tankissa..? mulle ei ole toi 196cid tuttu kone joten varmaan joku osaa kertoa tarkemmin mistä alkaa etsiä vikaa.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
vain ryyppy päällä
Mulla taisi olla samaa joskus tuossa MuseoAmericanissa. Oli seosruuvi korkannut läpi kaasarin rungosta. Toinen kaasari ja uusia tiivisteitä, niin toimi. Bensaakin meni huomattavasti...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
vain ryyppy päällä
Ei sen varmaan pitäs tossa kaasarissa olla ku just hommasin" uuden" ja bensa on tuoretta noin 30l on tankissa voiko olla et pumppu olis jo niin huono? :'(
vain ryyppy päällä
Alipaine vuotoa veikkaisin. Suihkepullon kanssa vaan heilumaan konehuoneeseen.
-
- Viestit: 894
- Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 11:26 am
vain ryyppy päällä
mulla teki joskus kaasari mallin eskortti samaa. oli puolet imusarjan ruuveista varissu kadulle...
eli imuvuotoa kannattais metsästää myös.
eli imuvuotoa kannattais metsästää myös.
vain ryyppy päällä
joskus ittellä samaa vaivaa.
olikohan menny putki poikki jostain imusarjan/koneen/tulipellin kohdilta.
aikaa kulunu ainakin 20 vuatta.
oli muistaakseni pirun ahdas paikka duunailla.
olikohan menny putki poikki jostain imusarjan/koneen/tulipellin kohdilta.
aikaa kulunu ainakin 20 vuatta.
oli muistaakseni pirun ahdas paikka duunailla.
vain ryyppy päällä
tai yksinkertasesti kumieristekorkki kaasarin ja imisarjan välistä on murentunu tiensä päähän. 1 kurkkuses taitaa olla laipal mut 2 kurkkuses on jo. Teoriaa viel vahvistaa se, et jos kaasari on vähän aiokaa sitten vaihdettu ja laipan pultteja jouduttu enempi kiristelemään.
WD 40ppisel on helppo löytää. kun sitä pääsee imupuolelle vuotokohdast ni saa pakoputkest vekkuleit paukkuja.
WD 40ppisel on helppo löytää. kun sitä pääsee imupuolelle vuotokohdast ni saa pakoputkest vekkuleit paukkuja.
vain ryyppy päällä
ei löytynyt mitään imu vuotoo vaihoin tiivisteitä uusiin ja hetken kävi kunnolla pienillä säädöillä ja sen jälkeen taas alko sama....no nyt kone on nostettu pois ja tilalle tulee volvon kone ;D pääasia että saan liikkumaan