Jeepin 304:een nokka?
Tästä kuvasta näkee ehkä paremmin...

Ja kannethan näyttää tältä...

Ei näy kuvat ainakaan mulle
Ei näy kuvat ainakaan mulle
Mulla näkyy sekä AMCCF ja Offipalstan puolella kaikki kuvat (projekti tarina puolella linkki offipalstan tarinaan).
Offipalstan puolella näkyy kuvat kun klikkailee niistä pikkukuvista, mutta täälä ei jostain syystä näy. Mäntien kuvia en sieltä löytänyt.
Mutta joka tapauksessa jos tossa on vakio kannet 58,92cc, kansipahvi vaikka 0.04" ja mäntien venttiilikolot 18cc niin sitten ollaan puristussuhteessa siellä noin 8.4:ssä. Lisäksi mäntä jää varmaan hieman dekkitason alapuolelle. Mutta tosiaan nää on vaan arvioita.
Lääkeruisku on hyvä palotilojen mittaamiseen, helppo katsoa montako millilitraa vettä mikäkin kolo vetää
Mutta joka tapauksessa jos tossa on vakio kannet 58,92cc, kansipahvi vaikka 0.04" ja mäntien venttiilikolot 18cc niin sitten ollaan puristussuhteessa siellä noin 8.4:ssä. Lisäksi mäntä jää varmaan hieman dekkitason alapuolelle. Mutta tosiaan nää on vaan arvioita.
Lääkeruisku on hyvä palotilojen mittaamiseen, helppo katsoa montako millilitraa vettä mikäkin kolo vetää
Kaikki kuvat mitä oon ladannu löytyy viimeistään tuolta Offipalstan profiilin albumeista:
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=5793
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=5793
No ei näy toi albumikaan, pitääköhän tonne offipalstalle olla kirjautuneena että ne näkyy?
No ei näy toi albumikaan, pitääköhän tonne offipalstalle olla kirjautuneena että ne näkyy?
Ai prkl, niinpäs pitääkin... Eli näkyy noi albumit vaan kirjautuneille jäsenille. Mulla on siellä kaikkea muutakin kuvaa, niin en viitsi sitä asetusta muuttaa, kun pitäis sit kaikki albumit olla julkisia, ei saa pelkästään yhtä. En tiedä mikä noissa mun liittämissä kuvissa on vika, kun joskus joillekin näkyy ja joskus taas ei...
Tää linkki on dropboxiin, näkyykö tämä?:
Saa sen yhdekin albumin julkiseksi.
Aukase se albumi minkä haluat jukiseksi, siitä sitten muokkaa albumia ja rasti julkinen.
Aukase se albumi minkä haluat jukiseksi, siitä sitten muokkaa albumia ja rasti julkinen.