ei käänny oikealle
-
- Viestit: 37
- Liittynyt: Su Maalis 26, 2006 4:21 pm
ei käänny oikealle
rattii kun kääntää oikealle, niin lyö aivan lukkoon vaikka renkaat ilmassa.Renkaasta kääntämällä auttaen pelaa aika hyvin.Vasemmalle toimii normaalisti.(kommari ?)
Oireet tuli kun siirsin autoo tallissa ja jouduin kääntää autoo eikä auto ollu käynnissä?
mikä tosa vois olla mennä paskaks?
Oireet tuli kun siirsin autoo tallissa ja jouduin kääntää autoo eikä auto ollu käynnissä?
mikä tosa vois olla mennä paskaks?
ei käänny oikealle
Sulla täytyy olla tehostettu ohjaus, jos tuommoinen vika iski. :-/
Jossain kohtaa ohjauksenkeventimissä on tiivistys pettänyt, sen tarkempaan en osaa neuvoa.
RS
Jossain kohtaa ohjauksenkeventimissä on tiivistys pettänyt, sen tarkempaan en osaa neuvoa.
RS
ei käänny oikealle
Kommareitten juonia, vaalitkin tulossa..
ei käänny oikealle
simpukka sanonut itsensä irti...? eikös noihin saa korjaussarjoja ihan kaupasta kun on saginawin osa... ?
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
-
- Viestit: 37
- Liittynyt: Su Maalis 26, 2006 4:21 pm
ei käänny oikealle
No ,sain vihonviimein simpukan otettuu irti.Mutta kun koitin pyörittää rattii niin sehän tökkii vieläkin :-/
Eli simpukassa se vika ei voi olla.
Toi toppaa aina samaan kohtaan,mutta vain oikealle käännettäessä.Pikkasen kun palautaa niin sitten menee taas kierroksen.Kellään arvausta mikä siellä tökkii?
Pitää varmaan purkaa koko systeemi.Onko kukaan aukassu,mitä pitäs ottaa huomioon?
Sen verran purin et vastaa tuli n.30mm kannalla oleväa mutteri,mut vaatis pitkän hylsyn ja homma lopahti siihen.Tietoo ton mutterin kannasta ? kun ei vihtis ostaa väärän kokosta.
Eli simpukassa se vika ei voi olla.
Toi toppaa aina samaan kohtaan,mutta vain oikealle käännettäessä.Pikkasen kun palautaa niin sitten menee taas kierroksen.Kellään arvausta mikä siellä tökkii?
Pitää varmaan purkaa koko systeemi.Onko kukaan aukassu,mitä pitäs ottaa huomioon?
Sen verran purin et vastaa tuli n.30mm kannalla oleväa mutteri,mut vaatis pitkän hylsyn ja homma lopahti siihen.Tietoo ton mutterin kannasta ? kun ei vihtis ostaa väärän kokosta.
ei käänny oikealle
siis rattiputki tökkii? eipä ole tullut vastaan aiemmin...
hmm. ite varmaankin tarkistaisin ensimmäisenä peruutusvalojen/starttieston kytkimen joka löytyy rattiputken päältä hytin puolelta (aika vaivaton irrottaa ja tarkistaa). Sitten varmaan rattilukko vois kyllä tuon tehdä...
Siitä mutterista (jos siis tarkoitat sitä mikä pitää rattia kiinni) mulla ei ole ollut kovinkaan kireässä autoissa se kiinni, lähtenyt knipekseillä (siis pihdeillä), tietty sopiva hylsy on ratkaisu (eikä viritys). ratin irroitus tosin on vaatinut ulosvetäjän (joka on helppo värkätä lattaraudasta ja parista pultista), sen jälkeen veemäisin on se pieni sokka joka pitää kiinni rattilukon levyä, muttei tuo muutoin kovin paha ole purkaa ja kasata kunhan katsoo missä järjestyksessä osat ottaa irti. jos tarttet jotain osia rattiputken sisään niin aika monen GM:n putkesta sopii (esim jos on piilofarmeja varaosina lähettyvillä...)
hmm. ite varmaankin tarkistaisin ensimmäisenä peruutusvalojen/starttieston kytkimen joka löytyy rattiputken päältä hytin puolelta (aika vaivaton irrottaa ja tarkistaa). Sitten varmaan rattilukko vois kyllä tuon tehdä...
Siitä mutterista (jos siis tarkoitat sitä mikä pitää rattia kiinni) mulla ei ole ollut kovinkaan kireässä autoissa se kiinni, lähtenyt knipekseillä (siis pihdeillä), tietty sopiva hylsy on ratkaisu (eikä viritys). ratin irroitus tosin on vaatinut ulosvetäjän (joka on helppo värkätä lattaraudasta ja parista pultista), sen jälkeen veemäisin on se pieni sokka joka pitää kiinni rattilukon levyä, muttei tuo muutoin kovin paha ole purkaa ja kasata kunhan katsoo missä järjestyksessä osat ottaa irti. jos tarttet jotain osia rattiputken sisään niin aika monen GM:n putkesta sopii (esim jos on piilofarmeja varaosina lähettyvillä...)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
ei käänny oikealle
ratin irroitus tosin on vaatinut ulosvetäjän (joka on helppo värkätä lattaraudasta ja parista pultista), sen jälkeen veemäisin on se pieni sokka joka pitää kiinni rattilukon levyä, muttei tuo muutoin kovin paha ole purkaa
Siihen rattilukon levyyn tarttee työntäjän, jolla rattilukon levyä saa pari kolma milliä alaspäin. Sen jälkeen lähtee helposti parilla pikkusella ruuvarilla.
Pulleriksi käy se sama latta, jolla ratin vetää irti. Keskeltä ratin mutterilla kiinni rattiakseliin ja pari sopivan mittasta hylsyä väliin, levyä päin. Sitte kiristää sen verran mutteria, että lukkolevy liukuu pois sokan päältä ja sokan saa tuupattua pois urasta.
-
- Viestit: 37
- Liittynyt: Su Maalis 26, 2006 4:21 pm
ei käänny oikealle
Joo,siis ratti on irti ja yksi sokkakin poistettu.Sitten se muovihäkkyrä mihin tulee piuhoja on myös irrotettu.Toi iso mutteri vaatii noin 80mm pitkän hylsyn.
Itekin arvelin et ois voinu olla rattilukko,mut ei se siinä ollu :-/
Onko tuosta olemassa räjäytyskuvaa?
Täytyy huomenna käydä kahtoo,josko se ois tuossa starttieston kytkimessä vika.
Auto on vaan 40 km päässä.
Itekin arvelin et ois voinu olla rattilukko,mut ei se siinä ollu :-/
Onko tuosta olemassa räjäytyskuvaa?
Täytyy huomenna käydä kahtoo,josko se ois tuossa starttieston kytkimessä vika.
Auto on vaan 40 km päässä.
-
- Viestit: 37
- Liittynyt: Su Maalis 26, 2006 4:21 pm
ei käänny oikealle
Nyt kääntyy :)
Kiitos Jamantille
Oli menny päreiksi muovihäkkyrä mikä on tiltin nivelessä.
kahdeksasta lohkosta oli jäljellä enää kolme.
Nyt kun vielä keksis kuinka se jousi ,joka palauttaa virtalukon starttiasennosta
takaisin päin,oikein asennetaan :-?
Ei kellään sattuis olemaan kuvaa?
Kiitos Jamantille
Oli menny päreiksi muovihäkkyrä mikä on tiltin nivelessä.
kahdeksasta lohkosta oli jäljellä enää kolme.
Nyt kun vielä keksis kuinka se jousi ,joka palauttaa virtalukon starttiasennosta
takaisin päin,oikein asennetaan :-?
Ei kellään sattuis olemaan kuvaa?