Alumiinikansia

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
JAMANT
Viestit: 1564
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Alumiinikansia

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Jos ei aikaisemmin tiedossa, niin AMC:n kasiin saa alumiinikansia, Edelbrock:n tekeleitä:



Fits: 1967-1982



Models: All AMC V8's



Designed for 1967-91 343, 360, 390 and 401 c.i.d. AMC engines



54cc dual-quench combustion chamber produces around a 9.5:1 compression in 401 V8s



45° intake seat angle (stock is 30°) offers improved mid- to high-lift flow



Chamber Size: 54cc



Intake Port Size: 185cc



Intake Valve Size: 2.02"



Exhaust Valve Size: 1.60"



Heads come fully assembled and ready to bolt on!!



Sold Each


raipe
Viestit: 1502
Liittynyt: Ma Marras 14, 2005 6:52 pm

Alumiinikansia

Viesti Kirjoittaja raipe »

tossa ei ILMEISESTI ollu hintaa, ku ei osaa tota lontoota.
ScaliS
Viestit: 216
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 3:25 pm

Alumiinikansia

Viesti Kirjoittaja ScaliS »

saishan siihen vaikka mitä alumiinistä kun olis rahua...
JAMANT
Viestit: 1564
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Alumiinikansia

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

tossa ei ILMEISESTI ollu hintaa, ku ei osaa tota lontoota.



Joo ei ollu, mutta ameriikan maassa maksaa noin 750-800 $ kappale, venttiilit paikoillaan!!
JAMANT
Viestit: 1564
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Alumiinikansia

Viesti Kirjoittaja JAMANT »



TÄSSÄ RAIPELLE KÄÄNNÖS ;)





Sopii: 1967-1982



Mallit: All AMC V8's



Suunniteltu 1967-91 343, 360, 390 ja 401 c.i.d. AMC moottoreille



54cc dual-quench palotila tuottaa a 9.5:1 puristussuhteen 401 V8ssa



45° imu seetinkulma (vakio on 30°) tarjoaa tehostetun keski- ja korkea-nosto virtauksen



Palotilan tilavuus: 54cc



Imukanavan koko: 185cc



Imuventtiilin koko: 2.02"



Pakoventtiilin koko: 1.60"



Kannet tulee kasattuina ja valmiina kiinnitettävinä (bolt on - pulttaa kiinni)!!



Myydään yksittäin




Avatar
KK
Viestit: 2965
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 9:27 am

Alumiinikansia

Viesti Kirjoittaja KK »

Muistaakseni luin jostain jenkkisivuilta testin, jonka mukaan noi kannet virtaa ihan vaan siivottuina saman, kuin orkkis kannet hyvin portattuina. Ja kun duunais noi, aluimusarjan ja alluvesipumpun, ni keulakin kevenis jo merkittävästi.

Noi Kannet, Air Cap imari, joku sopiva tuplapumppu kaasari ja nokka + edelin shortyt, ni johan ois kiva käyttökone.
Avatar
A-V
Viestit: 7629
Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori

Alumiinikansia

Viesti Kirjoittaja A-V »

ei mulla oo niin kiire ettei rautasilla kansilla kerkeis ;)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Avatar
tl
Viestit: 4002
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 2:08 pm

Alumiinikansia

Viesti Kirjoittaja tl »

Muistaakseni luin jostain jenkkisivuilta testin, jonka mukaan noi kannet virtaa ihan vaan siivottuina saman, kuin orkkis kannet hyvin portattuina. Ja kun duunais noi, aluimusarjan ja alluvesipumpun, ni keulakin kevenis jo merkittävästi.

Noi Kannet, Air Cap imari, joku sopiva tuplapumppu kaasari ja nokka + edelin shortyt, ni johan ois kiva käyttökone.



Kaveri jarrutti kervoletin nelisatku pikkulohkosta tollasilla koskemattomilla edelin kansilla 485hp ja 700Nm joten ihan hyvin hengittelee, ei kauheasti kannata rautakansiin rahaa ja vaivaa käyttää jos voimia haluaa
Vastaa Viestiin