GAD 2013
GAD 2013
Pikaraporttia tähän väliin.
Just palattiin radalta motellille, keli oli suurimman osan päivästä pilvinen ja tuuli oli tolkuttoman kylmä, siltikin lärvä punottaa mukavasti...
Kelit hiukan vissiin pelotti porukkaa kun autoja oli varsin vähän, tosin laatu ja ennen kaikkea ihmiset veti homman silti kovasti plussan puolelle.
Jotenkin tätä reissua on "maustanut" kaikenlaiset pikku vastoinkäymiset. Nytkin kun tultiin motelliin, niin meidän avaimet ei sopinut oveen... Eikun tiskille urputtamaan ja sieltä kirkkain silmin väitetään, että meidän varaus on vain yhdeksi yöksi. Onneksi oli kone repussa ja varausvahvistus tallessa. Huone tosin vaihtui viereeseen ja nyt pitäisi vielä lähteä selvittämään maksupolitiikka ja se tärkein, eli missä vitussa meidän kaljat (jääkaapista) on >:( ;D ;D ;D ;D ;D
Just palattiin radalta motellille, keli oli suurimman osan päivästä pilvinen ja tuuli oli tolkuttoman kylmä, siltikin lärvä punottaa mukavasti...
Kelit hiukan vissiin pelotti porukkaa kun autoja oli varsin vähän, tosin laatu ja ennen kaikkea ihmiset veti homman silti kovasti plussan puolelle.
Jotenkin tätä reissua on "maustanut" kaikenlaiset pikku vastoinkäymiset. Nytkin kun tultiin motelliin, niin meidän avaimet ei sopinut oveen... Eikun tiskille urputtamaan ja sieltä kirkkain silmin väitetään, että meidän varaus on vain yhdeksi yöksi. Onneksi oli kone repussa ja varausvahvistus tallessa. Huone tosin vaihtui viereeseen ja nyt pitäisi vielä lähteä selvittämään maksupolitiikka ja se tärkein, eli missä vitussa meidän kaljat (jääkaapista) on >:( ;D ;D ;D ;D ;D
GAD 2013
Jeeppi oli 360 + 400. Kulki 11.50.. ja menis kovempaakin, mut sit tarvis kaaret
Ja kone oli aika kesyllä palikoilla, hiukan nokkaa ja torkkeri. Nostaa tassut... 8-)
Nyt ollaan taas Wisconsinissa. Raporttia tulee jossain vaiheessa.
Ja kone oli aika kesyllä palikoilla, hiukan nokkaa ja torkkeri. Nostaa tassut... 8-)
Nyt ollaan taas Wisconsinissa. Raporttia tulee jossain vaiheessa.
GAD 2013
Varsinainen tapahtumapäivä oli siis perjantai ja paikka National Road Raceway. Koska kelit on täällä ollut vähän mitä sattuu jäi autojen määrä aika pieneksi, alle 50 autoa oli paikalla.
Pääpaino on selvästi suoran ajossa, "näyttely"autot saivat olla aika rauhassa verrattuna varikon kuhinaan. Kaikki alan heebot olivat varsin mukavia ja koko hommasta paistoi läpi samanlainen yhteisöllisyys kuin meidän omista tapahtumista. Muutamia kerhon paitoja vietiin tuliaisina, osa niistä jaettiin itse ja pari annettiin järjestäjille jaettavaksi. Kaikki paidan saaneet selvästi pitivät eleestämme.
Autoja sai kyylätä varikolla ja line-upissa ihan vapaasti ja omistajat esittelivät niitä varsin mielellään.




Ja autoilla tosiaan ajettiin. Eka muutama tunti oli omien aikojen ajoa kaaviota varten ja monet autoista kävivät stripillä todella ahkerasti.

Wagoneer oli hurja laite, kulki tosiaan 11.50 ja potentiaalia olisi kovempiinkin aikoihin, mutta koska auto on tehty kadulle siihen ei haluta laittaa kaaria. Ja kaikille niille jotka jeesustelee hienon jeepin uhraamista radalle; vielä joku tovi sitten tämä oli 38" tassuilla ja rajusti laikatuilla pyörän aukoilla varustettu farmitraktori... :o ja se on hieno nykyään joka puolelta. Tästä autosta kuullaan vielä kunhan heppu saa uudet videot nettiin yms.


Näyttelyn puolella mielenkiintosimpia oli juuri tuo pinkki Jave, ei sinänsä ulkonäön puolesta, mutta tekniikassa oli kaikkea kivaa; ilmastointi oli rakennettu lähes kokonaan nykyosista ja muutenkin kaikenlaista updatea oli nähtävissä.

Mutta oman huomion poimi "historic vehicle" kilvissä olevat farkut





Kuvia lisää löytyy täältä
Pääpaino on selvästi suoran ajossa, "näyttely"autot saivat olla aika rauhassa verrattuna varikon kuhinaan. Kaikki alan heebot olivat varsin mukavia ja koko hommasta paistoi läpi samanlainen yhteisöllisyys kuin meidän omista tapahtumista. Muutamia kerhon paitoja vietiin tuliaisina, osa niistä jaettiin itse ja pari annettiin järjestäjille jaettavaksi. Kaikki paidan saaneet selvästi pitivät eleestämme.
Autoja sai kyylätä varikolla ja line-upissa ihan vapaasti ja omistajat esittelivät niitä varsin mielellään.




Ja autoilla tosiaan ajettiin. Eka muutama tunti oli omien aikojen ajoa kaaviota varten ja monet autoista kävivät stripillä todella ahkerasti.

Wagoneer oli hurja laite, kulki tosiaan 11.50 ja potentiaalia olisi kovempiinkin aikoihin, mutta koska auto on tehty kadulle siihen ei haluta laittaa kaaria. Ja kaikille niille jotka jeesustelee hienon jeepin uhraamista radalle; vielä joku tovi sitten tämä oli 38" tassuilla ja rajusti laikatuilla pyörän aukoilla varustettu farmitraktori... :o ja se on hieno nykyään joka puolelta. Tästä autosta kuullaan vielä kunhan heppu saa uudet videot nettiin yms.


Näyttelyn puolella mielenkiintosimpia oli juuri tuo pinkki Jave, ei sinänsä ulkonäön puolesta, mutta tekniikassa oli kaikkea kivaa; ilmastointi oli rakennettu lähes kokonaan nykyosista ja muutenkin kaikenlaista updatea oli nähtävissä.

Mutta oman huomion poimi "historic vehicle" kilvissä olevat farkut





Kuvia lisää löytyy täältä
GAD 2013
Varmasti ollut mukava kokemus.
Onkohan tämä tuo sama wagoneeri
https://www.youtube.com/watch?v=HAm2KRY4mE8
Onkohan tämä tuo sama wagoneeri