Ai juu, noita 4.0 kansiahan laitetaan 258 lohkoisiin. Joitain vesireikia pitaa muistaakseni ummistaa kannesta mutta muuten menee suoraan. Pitaa vaan kayttaa 4.0 koneen imu ja pakosarjoja.
ja 81-85 mallisissa koneissa on 7/16'' kansipultit, muissa 258 koneissa (ja 4.0) on 1/2''.
http://www.jeep4.0performance.4mg.com/head.html
Uudemmän Jeepin kone Hornaan?
Uudemmän Jeepin kone Hornaan?
kuulostaa siltä, että gremlini tulee liikkumaan kohtuu hätäsesti kuutosen voimin....? ::)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Uudemmän Jeepin kone Hornaan?
Mullahan lepäs puolitoista vuotta rahat Cliffordilla, just tommoiseen 3x2-kurkuiseen imusarjaan. Lopulta tein itse!
RS
RS
Uudemmän Jeepin kone Hornaan?
No eipas kovin ripeelta kuulosta toiminta Cliffordilla. Lueskelin jostain etta tama Herra Clifford oli heittanyt lusikan nurkkaan jokunen vuosi sitten ja firmaan oli tullu uusi omistaja ja sen jalkeen oli toiminta menny aika uniseksi. Nyt oli etta olis taas omistaja vaihtunut ja firma toimis taas. Tarttee kattoo ny milta se kuulostaa kun soittaa ja kysyy meininkeja.
Clifford muuten aloitti kiihdytys uransa sivuventtiili Hudsonilla ;D ajoi niilla viela 60-luvulla menestyksekkaasti. Sitten Chrysler palkkasi miehen siivittamaan mopari 6-koneiden kilpamenestysta. Oman puulaakin tais perustaa jo 60-luvun lopulla
Clifford muuten aloitti kiihdytys uransa sivuventtiili Hudsonilla ;D ajoi niilla viela 60-luvulla menestyksekkaasti. Sitten Chrysler palkkasi miehen siivittamaan mopari 6-koneiden kilpamenestysta. Oman puulaakin tais perustaa jo 60-luvun lopulla