Dana44 numeroita..
Dana44 numeroita..
elikäs:
Parin pultinn alla on joku lirpake jossa seuraavat numerot:
46 13 3 54 Eli tarkottaako toi että tossa on noin pirun harva välläri kuin 3,54?
Ja sit toinen lirpake jossa seisoo: Use limited slip diff lube only, eli tavallista peräöljyäkö?
46 13 3 54 Eli tarkottaako toi että tossa on noin pirun harva välläri kuin 3,54?
Ja sit toinen lirpake jossa seisoo: Use limited slip diff lube only, eli tavallista peräöljyäkö?
Dana44 numeroita..
En tiedä noista numeroista mutta toi 3,54 on ainakin melko yleinen välitys noissa, limited slip lube tarkoittaa lukkoperäöljyä eli täytyy olla liukastetta mukana
Dana44 numeroita..
elikäs:
Juu, välitys 3.54:1 (46 hammasta lautaspyörässä ja 13 pinionissa = 46:13=3,5384615.... = 3.54)!!
Ja toinen lätkä tarkoittaa: Käytä luistonrajoitinlisäainetta öljyssä!!!
Dana44 numeroita..
Häh?
Pitänee ottaa koppa auki, ei usko että tossa mitään lukkoo olis..
..ainakaan molemmat pyörät ei pyöri yhtä aikaa kun pyörittelee toista.
Pitänee ottaa koppa auki, ei usko että tossa mitään lukkoo olis..
..ainakaan molemmat pyörät ei pyöri yhtä aikaa kun pyörittelee toista.
Dana44 numeroita..
Jos se wagoneerista on kotosin niin suurimmassa osassa (manuaalivaihteisissa) niistä on kyllä lukko, voi vaan olla kulahtanu aikaa myöten, varsinkin jos on käytetty normiöljyillä
Dana44 numeroita..
Jaa kitkalukko?
Minkäs kokoinen toi kardaanin ristikko tossa takakardaanissa on?
Tarttisin pari kardaania joista tekis tohon suwagoon etukardaanin, ei meinaan wagon vakion pituus riitä.
Toi olis ehjä toi vakiokardaani jos joku tarvii. Toi liuku juttu lentää lepikkoon jollei muuta jortaania löydy..
Minkäs kokoinen toi kardaanin ristikko tossa takakardaanissa on?
Tarttisin pari kardaania joista tekis tohon suwagoon etukardaanin, ei meinaan wagon vakion pituus riitä.
Toi olis ehjä toi vakiokardaani jos joku tarvii. Toi liuku juttu lentää lepikkoon jollei muuta jortaania löydy..
Dana44 numeroita..
Kattelin offi palstalla sun rojektia,hieno. JA mulle kelpais se takaliuku kardaani jos se on ehjä.
Dana44 numeroita..
Lasketaanko se ehjäksi jos suojakumi on rikki? Jos ei, niin sitten toi saa hitsillä jatkoo..
Oliskos niitä jortaaneja?
Oliskos niitä jortaaneja?
Dana44 numeroita..
Mulla on uusia suojakumeja Detroit-niveleen ( http://www.jamant.fi/product_info.php?products_id=1550 ) , EIKÄ OO KALLIS!!!
Dana44 numeroita..
hitsi jatkos vaan. noissa nopeuksissa ja ajo olosuhteissa ei pikku tutina häiritse. kulma raudoista tekee köyhänmiehen jigin.
Eipä oo paljoo enää susnasta jälellä makee laite. 8-)
ite mä tosta mun mönkkäristä noi vetaritkin hitsasin tosin mä lyhensin vetareita.
Eipä oo paljoo enää susnasta jälellä makee laite. 8-)
ite mä tosta mun mönkkäristä noi vetaritkin hitsasin tosin mä lyhensin vetareita.