American projekti Overdrivellä

Löysitkö netistä hyvän sivuston ja tai jotain muuta kiinnostaa? Linkit tänne!
juhap
Viestit: 6826
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

American projekti Overdrivellä

Viesti Kirjoittaja juhap »

American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
NonSenCe
Viestit: 800
Liittynyt: Ma Tammi 29, 2007 12:52 pm

American projekti Overdrivellä

Viesti Kirjoittaja NonSenCe »

eipä oo sattunu silmään tota.



mutta noiden levyjarrujen sovittamisesta olisi kiva saada tarkempaa tietoa ja ohjetta. :)
Avatar
RamiS
Viestit: 2134
Liittynyt: Ma Tammi 27, 2003 1:07 pm

American projekti Overdrivellä

Viesti Kirjoittaja RamiS »

Etupään "jarrukuvassa" pisti silmään, että onkohan trunnionin puslat kunnossa kun kierrejousi on mutkalla...

Voi toki johtua myös kuvakulmasta. ;)



RS
Avatar
Jeep-Ukko
Viestit: 1740
Liittynyt: Ma Helmi 12, 2007 8:01 pm
Paikkakunta: Kuopio

American projekti Overdrivellä

Viesti Kirjoittaja Jeep-Ukko »

Etupään "jarrukuvassa" pisti silmään, että onkohan trunnionin puslat kunnossa kun kierrejousi on mutkalla...

Voi toki johtua myös kuvakulmasta.  ;)



RS

Eikös se suunnilleen käyttäydy noin, kun keula on ilmassa, tukivarret täysin ulos työntyneenä.



Sitten kun painoa päällä, ja tuki varret nousee, niin trunnion siirtyy ulospäin, jolloin jousi linja menee suoraksi.
Vastaa Viestiin