alipaine kello american -65
alipaine kello american -65
Mikä käyttötarkoitus on virranjakajan vieressä olevan alipainekellon näköisen osan tarkoitus ja miten se vaikuttaa käyntiin tai mihin se edes pitäis liittää?
-
- Viestit: 894
- Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 11:26 am
alipaine kello american -65
kaasuttimen rungon alareunassa kaasuläpän alapuolella pitäis olla alipaineputkelle nippa, kytketään siihen.
säätää sytytyksen ennakkoa kierrosten ja kuormituksen mukaan.
säätää sytytyksen ennakkoa kierrosten ja kuormituksen mukaan.
alipaine kello american -65
Tarkistuksena vaan kysyn että eihän sillä ole väliä mihin imusarjan alipaine nippaan sen letkun laittaa? Mulla on siellä 6. sylinterin luona olevassa ap nipassa.
alipaine kello american -65
Mielestäni oikea paikka olisi kyllä tuolla kaasarin jalassa...
RS
RS
alipaine kello american -65
Samaa mieltä - ei kuulu imusarjan alipainenippoihin tuo letku, vaan tosiaan kaasariin sille varattuun paikkaan. Hiukan riippuu kaasarista mutta kuten tossa on mainittu niin usein on kaasarin alaosassa.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
alipaine kello american -65
Pitää olla kytketty sellaiseen kaasarin nippaan, jossa ei ole läpät kiinni asennossa (tyhjäkäynnillä) alipainetta ollenkaan ja kun läpät aukeaa vähänkin, sitten pitää olla alipainetta (eli nippa on sellainen, jonka kaaviokuvassa lukee "Vented", muistaakseni)!!! Alunperin on ehkä ollut niin että kylmäkäytössä liitetty imusarjaan tai kaasarin alle, missä on koko ajan alipaine, kun kone lämpiää, venttiili ohjaa alipaineen edellämainittuun Vented nippaan, näin ainakin 70-luvulla....
alipaine kello american -65
Pitää olla kytketty sellaiseen kaasarin nippaan, jossa ei ole läpät kiinni asennossa (tyhjäkäynnillä) alipainetta ollenkaan ja kun läpät aukeaa vähänkin, sitten pitää olla alipainetta (eli nippa on sellainen, jonka kaaviokuvassa lukee "Vented", muistaakseni)!!! Alunperin on ehkä ollut niin että kylmäkäytössä liitetty imusarjaan tai kaasarin alle, missä on koko ajan alipaine, kun kone lämpiää, venttiili ohjaa alipaineen edellämainittuun Vented nippaan, näin ainakin 70-luvulla....
Hyvää infoa, mut ei tuollaisia tuplakytkentöjä alipaineille ole ollut ainakaan mun 1970 asti valmistetuissa. Pelkästään letku kaasariin.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D