Pystyykö ohjauksen tehostusta säätämään mistään muuta kuin vaihtamalla hihnapyörää? Nyt ohjaus on liian kevyt ei mitään tuntumaa.
Hornetissa simpukkana ja tehostin pumppuna xj korisen jeepin osat.
Ohjaus tehostuksen säätö
Ohjaus tehostuksen säätö
Koitas kasvattaa pitkittäis tuen säädöllä casterkulmaa eli et ohjus keskittäis voimakkaammin. Jos casterkulma on tehostamattoman säädöissä niin varmasti on tunnoton ja turhan kevyt.
Ohjaus tehostuksen säätö
Tuo keskityksen lisäys ei olis haitaksi vaikka nytkin menee kuin juna ei tunnu tien uratkaa vaan menee siinne mihin ratti on jätetty. Epäilen että sekään ei riitä.
'Voiko pumpulta laske paineita jotenkin, samalla laskis hydroboostin tehostus hiukan.
'Voiko pumpulta laske paineita jotenkin, samalla laskis hydroboostin tehostus hiukan.
Ohjaus tehostuksen säätö
Voipi olla, että noi melkein kaikki AMC:n käyttämät simpukat ja Jeeppien kanssa on amerikkalaisittain tunnottomaksi kevennetty. Onkohan muissa kuin Eagleissa noita "variable ratio" simpukoita? Noissa on keskialueella vähemmän tehostusta kuin reuna-alueilla...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Ohjaus tehostuksen säätö
Mulla Javessa se nopeaksi välitetty simpukka, ei paljoa tarvii rattia pyöritellä, mutta ihan tunnoton sekin on, jos vertaa vaikka tuohon Sierran tehostettuun hammastanko-ohjaukseen, joka puolestaan on tunnottomampi, kuin muinaisten rellujeni tehostamattomat hammastangot jne.
Ohjaus tehostuksen säätö
Kaveri laittoi Dartistaan simpukan peruskorjattavaksi + modioivat samalla tunnokkaaksi....Mukavan tuntunen nyt onkin kävin testaamassa. Paja on jossain Amerikan puolella voin kysyä tarkemmin mutta tuommosta ohjautuntumaparannuspalvelua nykyään saa siis ostaa.