4.0:n tärkeet piuhat
4.0:n tärkeet piuhat
Nonni. Nyt kun alkaisi XJ:n elimen poisto Rambleria varten, niin mitäs johtoja pitää ottaa koneen takia talteen. Tuolla Cheron pellin alla menee aika monta johtonippua, joista suurin osa on ihan turhia.
Olisiko jotakin kuvaa mistä saisi selkoa? Kun ei viitsi alkaa koko manuaalia opettelemaan ja kaavioita selvittelemään.
Olisiko jotakin kuvaa mistä saisi selkoa? Kun ei viitsi alkaa koko manuaalia opettelemaan ja kaavioita selvittelemään.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
4.0:n tärkeet piuhat
Ota koko johtosarja. Ei siinä niin paljon johtoa ole. Ja pääsee helpommalla kun korvaa vanhan johtosarjat jeepin virroilla.
4.0:n tärkeet piuhat
Minkäikänen xj? Nuoremmis johdot kiertää munmielest jotezki järkevämmi...
4.0:n tärkeet piuhat
89 tai 90 renix
Ja noista johdoista tarttis nyt saada irti ekaksi ne koneen ja ruiskun piuhat/niput. Saisi tekniikat irti, sitten joskus purkaa muuta. Ja 2-oviseen jää korin piuhat paikalleen...ainakin toistaiseksi.
Ja noista johdoista tarttis nyt saada irti ekaksi ne koneen ja ruiskun piuhat/niput. Saisi tekniikat irti, sitten joskus purkaa muuta. Ja 2-oviseen jää korin piuhat paikalleen...ainakin toistaiseksi.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
4.0:n tärkeet piuhat
Kyllä minä ottaisin johtosarjan irti mahdollisimman täydellisenä. Varsinkin jos ei heti pääse sen kimppuun tekemään tarvittavia muutoksia. Irtonaisten piuhojen ihmettely minne ne menee jo viikon parin kuluttua on todella veemäinen tehtävä.
Jos sitä elimen luovuttajaa ei ole tarkoitus ikinä palauttaa ajoon niin sitä suuremmalla syyllä yrittäisin pitää sen johtosarjan mahdollisimman alkuperäisenä ja nipussa.
Jos sitä elimen luovuttajaa ei ole tarkoitus ikinä palauttaa ajoon niin sitä suuremmalla syyllä yrittäisin pitää sen johtosarjan mahdollisimman alkuperäisenä ja nipussa.
4.0:n tärkeet piuhat
Eikä tuossa Renixissä nyt montaa turhaa johtoa ole!! Minen keksi oikeastaan yhtään...
4.0:n tärkeet piuhat
No kun tuosta otan vain koneen ja lootat ja sitten laitan tuosta jämästä pihakoneen, johon pitää jäädä muut piuhat kiinni, että etenee sitten uudella jollakin tekniikalla ja valot ym pelaa vielä.
Noita piuhanippuja kun katselee, niin pitäis saada selko, että mikä on koneen ja míkä on korin piuhanippu... ilman, että keksii pyörää uudelleen...
Noita piuhanippuja kun katselee, niin pitäis saada selko, että mikä on koneen ja míkä on korin piuhanippu... ilman, että keksii pyörää uudelleen...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
4.0:n tärkeet piuhat
Ei ehkä ihan helpoimmast pääst erotella noin....ite ajattelin naulat nipun kii vanerilevyyn ja raksii siitä sitte...
Must näyttäis et suurin osa koneen johdoist kulkee tulipellin kaut, etukaut kulkee vissii ainakin startin johdot. Kaikki koneen käymiseen tarvittavat johdonpäät pitäs löytyy tulipellltulipellin läpi meneväst liittimest, menee suoraa sulakerasiaa.
Must näyttäis et suurin osa koneen johdoist kulkee tulipellin kaut, etukaut kulkee vissii ainakin startin johdot. Kaikki koneen käymiseen tarvittavat johdonpäät pitäs löytyy tulipellltulipellin läpi meneväst liittimest, menee suoraa sulakerasiaa.
4.0:n tärkeet piuhat
Aika hyvin on johdot pyöritelty ristiin koneen ja korin kanssa, Automaatin ohjauslaatikolle menee piuhanippu tulipellin läpi ja moottorinohjaukseen oma, sitten loput tunnistimet/mittarit, bensapumpun virrat sulakerasian kautta.
Jälki viisaana oman projektin kanssa voin sanoa että olis pitänyt otta koko johtosarja käyttöön.
Jälki viisaana oman projektin kanssa voin sanoa että olis pitänyt otta koko johtosarja käyttöön.
4.0:n tärkeet piuhat
Tuo ECU on kuskin puolella, joten onkos lootan poksi sen soikean ison kumitulpan takana, mikä on repsikan puolella?
Jos on, niin se on ainakin saksittu poikki tuossa 4 ovisessa... ;D
Eli tuon etupalkin kautta menevän voi katkoa sitten, kun ei ole kuin startin piuhaa ja jotakin "turhia"...
Jos on, niin se on ainakin saksittu poikki tuossa 4 ovisessa... ;D
Eli tuon etupalkin kautta menevän voi katkoa sitten, kun ei ole kuin startin piuhaa ja jotakin "turhia"...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82