Mielessä on pyörinyt Nazin alustan lievä madallus, mutta alkuperäisiä jousia tuhoamatta.
Minkä auton jousista olisi hyvä muokata etujouset tai jopa löytyisi sopivat valmiiksi?
Americanin alustan madallaus
Americanin alustan madallaus
Mulla on HT Americanissa jonkun Mersun takajouset Bilhelvetestä ostettu. Lyhyet on ja hemmetin jäykät. Pystyy vielä lyhentämään, vaikka on kasi nokalla, jos kumit ei ole kovin leveät.
Takaa vaan lehtiä pois, eikähän se siitä putoa. Ilmaiskarit tavallisten tilalle, niin voi taakan alla nostaa hieman. Tai sitten palikka akselin ja jousen väliin...
Takaa vaan lehtiä pois, eikähän se siitä putoa. Ilmaiskarit tavallisten tilalle, niin voi taakan alla nostaa hieman. Tai sitten palikka akselin ja jousen väliin...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Americanin alustan madallaus
Olikohan farmari 240 Volvon takajouset,mistä johonkin tein madallusjouset eteen.Ja taakse esim. Us-Partsilta 2" laskupalikka U-pulttisetti,Beltech ja hintaa 38 euroa.U-pultit vähän liian leveät Americanin banjon putkelle,mutta hieman kaventaa niin tulee ihan jees.
Americanin alustan madallaus
Mulla makaa ainakin yks pari orkkis jousia jotka voi pilhoa. Olikos se pari kierrosta kun omasta aikanaan laikkasin pois.
Americanin alustan madallaus
hepe muistelen lukeneeni jostain et 3 kierrosta laikkasit ja rajottajassa lepää
(ko jouset muuten ois ylimääräset)
(ko jouset muuten ois ylimääräset)
Americanin alustan madallaus
Kax kierrosta on sopivasti etujousista ja taakse 2" laskupalat.
RS
RS