wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
Kun karhukonttorilla viilataan pilkkua, niin löytyykö wagoneeria jossa olisi otteessa 3500kg koukku?
Tai tyypityspaperista kopsua..
Tai lappua josta käy inttävälle inssille selväksi, että chero ja wago on sama auto eri takavaloilla ja ovimäärällä.. :-/
Tai tyypityspaperista kopsua..
Tai lappua josta käy inttävälle inssille selväksi, että chero ja wago on sama auto eri takavaloilla ja ovimäärällä.. :-/
wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
Nii eikö se minun auto kelpaa verrokiksi? Sen tiedot pitäisi löytyä ja on nimenomaan muutettu vertaamalla wagon ja cheroa. Ohan niillä pääsy tiedostoon. Ei taida olla kovin yhteistyö porukkaa siellä?
wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
Vähä on linja tiukentunu.. Taitaa olla konttorin vaihto edessä..
Noh, jos hovikatsuri olis ens viikol hommis ni kyselee uudestaan..
Noh, jos hovikatsuri olis ens viikol hommis ni kyselee uudestaan..
wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
Tästä on ollut useamman kerrankin juttua täällä, mutta max. vetopainot näissä riippuu vuosimallista, tai siis oliko se nyt joku tyyppikoodi tjsp. Pääperiaatteena että vanhempiin saa isommat vetopainot kuin tuoreempiin. En muista missä kohtaa muuttui mutta toi -79 voi olla jo sellainen mihin ei saa enää 3500kg:a.
No mun -76 keltasessa on 3500kg vetopainot, joten sitä voit koittaa tarjota vertailuks, kilpi näkyy tuolla projektitopicin kuvissa.
No mun -76 keltasessa on 3500kg vetopainot, joten sitä voit koittaa tarjota vertailuks, kilpi näkyy tuolla projektitopicin kuvissa.
wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
Tästä on ollut useamman kerrankin juttua täällä, mutta max. vetopainot näissä riippuu vuosimallista, tai siis oliko se nyt joku tyyppikoodi tjsp. Pääperiaatteena että vanhempiin saa isommat vetopainot kuin tuoreempiin. En muista missä kohtaa muuttui mutta toi -79 voi olla jo sellainen mihin ei saa enää 3500kg:a.
No mun -76 keltasessa on 3500kg vetopainot, joten sitä voit koittaa tarjota vertailuks, kilpi näkyy tuolla projektitopicin kuvissa.
Kyllä mulla on 79ssä :)
wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
No tossa vihreessä vessassa on tyyppitietojen mukaan 1730kg koukku. Piste.
Ei auta mitkään verrokit.
Pitäs olla valmistajalta selvitys miksi on tyypitetty noi vetopainot. Valmistajan ilmottamia ei kuulemma muuteta.
Onkos k1 konttorilla sama linja vai miten pykäliä siellä tulkitaan?
Mistä helvetistä tollaseen vanhaan romuun löytää valmistajan ilmoittamat vetomassat?
Ei nimittäin innosta kilvitys jollei autotraileria voi vetää laillisesti.
>:( >:(
Ei auta mitkään verrokit.
Pitäs olla valmistajalta selvitys miksi on tyypitetty noi vetopainot. Valmistajan ilmottamia ei kuulemma muuteta.
Onkos k1 konttorilla sama linja vai miten pykäliä siellä tulkitaan?
Mistä helvetistä tollaseen vanhaan romuun löytää valmistajan ilmoittamat vetomassat?
Ei nimittäin innosta kilvitys jollei autotraileria voi vetää laillisesti.
>:( >:(
wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
Mites sä olet asiaa kysellyt konttorilta? Kuulostaa vaan pikkasen oudolta tuo sun faktojen luetteleminen kun ainakin ite olen saanut karhukonttorilta hyvää palvelua ja ovat ihan oma-aloitteisestikin selvittäneet aihetta kuin aihetta tarkemmin. Näin ton Rebelin kanssa kuten myös tän Eaglen kilvittämisessäkin.
Olisin aika yllättynyt jos verrokkiajoneuvosta ei pääse edes keskustelemaan. Vai onko sulla omatekoinen vetokoukku tossa tms vai mistä kiikastaa?
Kaiketi noita vetopainoja sais ihan jostain Jeep kirjallisuudestakin (TSM, myyntimateriaali, jne?) ja ton tyylistä mustaa valkosella konttorilla mukana vois helpottaa tuota keskustelua. Tossa on vaan se, että tarttee nähdä vaiva ja käydä noita läpi.
Olisin aika yllättynyt jos verrokkiajoneuvosta ei pääse edes keskustelemaan. Vai onko sulla omatekoinen vetokoukku tossa tms vai mistä kiikastaa?
Kaiketi noita vetopainoja sais ihan jostain Jeep kirjallisuudestakin (TSM, myyntimateriaali, jne?) ja ton tyylistä mustaa valkosella konttorilla mukana vois helpottaa tuota keskustelua. Tossa on vaan se, että tarttee nähdä vaiva ja käydä noita läpi.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
Eipä silti, olen mä saanut ihan hyvää palvelua männävuosina myös siitä vesamatin viereiseltä konttorilta (onko se nyt sit K1 vai A1 vai mikä). Käy tiedustelemassa niin selviää.
Ainoat mistä on suoraan "kustu päälle" jenkkiautoa näyttäessä on ne vanhat valtion konttorit, eli ulasoori ja paanakedonkatu.
Ainoat mistä on suoraan "kustu päälle" jenkkiautoa näyttäessä on ne vanhat valtion konttorit, eli ulasoori ja paanakedonkatu.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
Ongelma on ton ko. vessan historia. On valmistajan ilmottama paino suoraan mikä löytyy koneelta ja vanhasta otteesta.
Tl:n ja rebelin autojen historiasta löytyy isoja painoja tai sitten on ollut joku valmistajan tyypitystodistus missä isommat painot just sille autolle.
Nykyään ku pitää auton henk koht historiasta löytyä isommat painot jos haluaa nostaa painoja.
eli toi vihree vessa myyntiin tai paaliin ja joku muu auto veturiksi missä on isot painot, esim mitsu pajeroissa kaikissa 3500kg koukut, samoin tojota hj60.
Toi wago ei ole sellanen nautinto ajaa että jaksaisin vääntää noitten byrokrattien kans, kautta ettiä jostain jeepin vanhan maahantuoja roskikseista jotain lappuja jotka ei välttämättä enää edes käy sytykkeiksi.
Mikkolan K1 katsuri penkoi historiaa noitten verrokkienkin kohdalta ja löysi korkeampia painoja ja jonkun lapun maininnan millä on muutettu mutta ei nähnyt millainen lappu pitäs olla.
Just nyt ei jaksa noitten vanhojen paskojen kans vääntää, tänään olis hyvä hetki kysellä millä hinnalla jeepit lähtee, vois olla suht edukasta ostajalle..
Tl:n ja rebelin autojen historiasta löytyy isoja painoja tai sitten on ollut joku valmistajan tyypitystodistus missä isommat painot just sille autolle.
Nykyään ku pitää auton henk koht historiasta löytyä isommat painot jos haluaa nostaa painoja.
eli toi vihree vessa myyntiin tai paaliin ja joku muu auto veturiksi missä on isot painot, esim mitsu pajeroissa kaikissa 3500kg koukut, samoin tojota hj60.
Toi wago ei ole sellanen nautinto ajaa että jaksaisin vääntää noitten byrokrattien kans, kautta ettiä jostain jeepin vanhan maahantuoja roskikseista jotain lappuja jotka ei välttämättä enää edes käy sytykkeiksi.
Mikkolan K1 katsuri penkoi historiaa noitten verrokkienkin kohdalta ja löysi korkeampia painoja ja jonkun lapun maininnan millä on muutettu mutta ei nähnyt millainen lappu pitäs olla.
Just nyt ei jaksa noitten vanhojen paskojen kans vääntää, tänään olis hyvä hetki kysellä millä hinnalla jeepit lähtee, vois olla suht edukasta ostajalle..
wagoneeri jossa 3500kg koukku verrokiksi haussa
Mulla on aikanaan muutettu isommille painoille, katsuri tarkisti että automallille sallitaan 3500kg ja silloin vaadittiin vaan paperi siitä että koukku kestää tuon painon. Tästä on tosin yli 10 vuotta aikaa, nykyäänhän niitä ei noi vetokoukut kiinnosta pätkääkään.