Rupesin purkamaan tota toista moottoria, Jeepin 2.5 l neloskonetta ja vaikka kaikki kannenpultit on poistettu ei tunnu kansi liikkuvan. Puu palikalla napautin parikertaa ja koitin jopa varovasti kammeta mutta ei irtoa.
Kuinka kovaa uskaltaa naputella tai millaisella varrella sitä pitäisi kammeta ja mistä kohti, ettei vaurioidu kelvottomaksi?
Nelos pytyn imuventtiili kanavasta katsottuna ruosteessa, oisko syy savuttamiseen?
Tosin en tiedä kauanko seissyt edellisellä omistajalla ja missä olosuhteissa. Itsellä ollut lämpimässä ja kuivassa tallissa viime kesästä.
Kannen irroitus ongelma Jeep 2.5
Kannen irroitus ongelma Jeep 2.5
Mulla oli tuossa 4.0 koneessa lujassa pultit ja kansi... Kolme hylsyä halkes...
Kansi lähti kun kampesin isolla ruuvarilla ja moskalla naputteli. Lujas oli...
Kansi lähti kun kampesin isolla ruuvarilla ja moskalla naputteli. Lujas oli...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Kannen irroitus ongelma Jeep 2.5
Kaikki 10 pulttia on irti?? Kyllä se sitten pitäis irrota parilla napakalla iskulla ja kampeamisella... Iskut mieluummin jollain pehmeällä, mutta massaa (ei alustamassaa :D ) takana...
Kannen irroitus ongelma Jeep 2.5
Juu, voi olla tiukassa. Itekkin muistaakseni löin omassa kans aika lujaa kumivasaralla ja taidettiin vääntääkkin ja taas lyötiin kunnes helppasi.
Suikan litrasen koneen kansikin voi muuten olla kovassa, vaikka pinta-alaa on kolmannes...
Suikan litrasen koneen kansikin voi muuten olla kovassa, vaikka pinta-alaa on kolmannes...
Kannen irroitus ongelma Jeep 2.5
Lähtihän se irti, kun tarpeeksi kampesi. :)
Taitaapi olla koko kone väljä, kun kaikki männät heiluu putkissa varmaankin 1,5 mm. Kolmospyttyn palotila kannessa karstottunut pahemmin kuin muut.
Taitaapi olla koko kone väljä, kun kaikki männät heiluu putkissa varmaankin 1,5 mm. Kolmospyttyn palotila kannessa karstottunut pahemmin kuin muut.