vetarit
vetarit
Tais Suomessa olla vaan tuo Karpiola, joten ainoana ovat hinnoitelleet akselit sen mukaan, eli jenkkilästä Moserilta sai, ainakin joskus molemmat samaan rahaan, kuin Karpiolalta yhden.
Tietty ongelmana välimatka, jos ei meekään nappiin.
Ja tiedä nykyhintoja, euron alamäki varmaan vaikuttaa, kuljetuskustannukset yms.
Pitäis tehdä uusi selvitys.
Tietty ongelmana välimatka, jos ei meekään nappiin.
Ja tiedä nykyhintoja, euron alamäki varmaan vaikuttaa, kuljetuskustannukset yms.
Pitäis tehdä uusi selvitys.
vetarit
tossa kuuklen kääntäjän kanssa leikkiny,,,,,,,,,,,,,
http://www.nashramblerrubber.com/#!amazing-torque-tube-trunnion/cec
jotain vetariin liittyvää?
https://www.partmyride.com/cars/Rambler/Classic/1965/dtree/4391819?partcode=431
tää oikeen kyselee mihin rysään. tuleekos tähän laipat mukaan?
http://www.nashramblerrubber.com/#!amazing-torque-tube-trunnion/cec
jotain vetariin liittyvää?
https://www.partmyride.com/cars/Rambler/Classic/1965/dtree/4391819?partcode=431
tää oikeen kyselee mihin rysään. tuleekos tähän laipat mukaan?
vetarit
Mä pesen käteni tästä jutusta, juttelin just itteeni viisaamman kanssa, joka kertoi laakeroinnin kanssa tulevasta ongelmasta, josta en ymmärtänyt mitään.
Eli homma ei olekaan ihan niin yksinkertainen, kuin olen luullut. Jatkan siis orkkislaippojen rikkomista, siis jos Jave taas joskus ajossa, hehe...
Eli homma ei olekaan ihan niin yksinkertainen, kuin olen luullut. Jatkan siis orkkislaippojen rikkomista, siis jos Jave taas joskus ajossa, hehe...
vetarit
Mä pesen käteni tästä jutusta, juttelin just itteeni viisaamman kanssa, joka kertoi laakeroinnin kanssa tulevasta ongelmasta, josta en ymmärtänyt mitään.
Eli homma ei olekaan ihan niin yksinkertainen, kuin olen luullut. Jatkan siis orkkislaippojen rikkomista, siis jos Jave taas joskus ajossa, hehe...
Alkuperäisessä vetarissa, laakeri on laipan suunnasta painettu vetariin olkapäätä vasten.
Mutta koska kiinteässä ei laippaa saa irti, niin laakeri laitettava tasaus pyörästön suunnasta.
Vaihtoehtoisesti joko vetari laakeriin niin tiukalla sovitteella, että laakeri pysyy paikoillaan.
Tai sitten laakerin jälkeen vetarille painetaan tiukk akrymppi holkki, joissain versioissa holkissa myös reikä josta ruuvataan stop-ruuvi lukitteeksi.
Joten omasta mielestäni ei vaadi laakerointi puolelle mitään ihmeellistä... :-? :-?
Ja äkkiseltään, mitä Googlettelee kiinteitä vetareita, Jenkkilässä myytävissä, joissa laakerit muakan, niin näkyy tuollaiset krymppi holkitkin tulevan.
http://www.autotrucktoys.com/jeep/Alloy-USA-Jeep-CJ-AMC-20-29-Spline-1-Piece-Conversion-Chromoly-Rear-Axle-Kit---CJ-PRD29636.aspx
Toki itse kun aiheeseen ole isommin perehtynyt ja ei ole tarvetta, niin onko pituudet/boorimäärät sopivia tarjolla olevissa. Montaako eri akseli versiota näitä lie on ko yksityis kohtien osalta??
kk mistäs hommaat noita laippoja?
meinaan ku tsuumaillu, ni ihan helpolla ei löydy.
akeli sorvaa meinaan laipan ain paskaks ku pääsee pyärähtään.
http://www.jeep4x4center.com/rear-hub-with-studs-8133730.html
Käviskö nuo?