232 '71 kannenpultit
232 '71 kannenpultit
Tarvitaan kuutosen ehjät kannenpultit (koko kierros), eli 1/2"-13 kierrepakan pitää sopia ilman lastuamista.
232 '71 kannenpultit
Mulla on noita purku-kansipultteja jonkun verran.
Kierrepakkaa ei ole itsellä, mutta voisin kysäistä tallikavereilta.
Onko keinuvivut akselilla vai pulttikiinnityksellä?
RS
Kierrepakkaa ei ole itsellä, mutta voisin kysäistä tallikavereilta.
Onko keinuvivut akselilla vai pulttikiinnityksellä?
RS
232 '71 kannenpultit
Keinuvivut ovat samalla akselilla. Tällainen pulttisarja:
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/DoMAAOSwR0JUN~8C/$_57.JPG
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/DoMAAOSwR0JUN~8C/$_57.JPG
232 '71 kannenpultit
Pitäis illalla yrittää muistaa kaivaa noita esiin...
RS
RS
232 '71 kannenpultit
25 pinnapultin kierteet putsasin porakone-teräsharjalla. Tämän jälkeen kokeilin varovasti viiteen eri pultinkärkeen tuota kyseistä kierrepakkaa, mutta meinasi lähteä lastuamaan...
Putsasin kierretapilla purkumoottorilohkosta yhden kierteen ja kokeilin sinne yhtä putsattua pulttia, niin pultti meni sormin pyörittämällä koko putsatun matkan kevyesti.
Pulttien kärkiä tutkiessa pisti silmään aaltomainen kuvio kärjen kavennusalueella. Ettei tämä olisi syy siihen, että lähtee lastuamaan...
Tämän operaation seurauksena päätin, ettei mun tarvitse jatkossakaan käydä kansipultteja kierrepakalla läpi, vaan huolellinen putsaus riittää ;).
RS
Putsasin kierretapilla purkumoottorilohkosta yhden kierteen ja kokeilin sinne yhtä putsattua pulttia, niin pultti meni sormin pyörittämällä koko putsatun matkan kevyesti.
Pulttien kärkiä tutkiessa pisti silmään aaltomainen kuvio kärjen kavennusalueella. Ettei tämä olisi syy siihen, että lähtee lastuamaan...
Tämän operaation seurauksena päätin, ettei mun tarvitse jatkossakaan käydä kansipultteja kierrepakalla läpi, vaan huolellinen putsaus riittää ;).
RS
232 '71 kannenpultit
Tuo testipultti oli uudemmasta 4.0 koneesta. Voisiko näissä vanhemmissa pulteissa tosiaan olla kärki erilainen. Jos nuo vanhat kävisivät edelleen niin tarvitsen kuitenkin yhden stud-pultin koska sellaisesta on kierteet pilalla.
232 '71 kannenpultit
Löytyy... Niitä ehdin putsata 5kpl
RS
RS
232 '71 kannenpultit
SW sai tänään pultit, joten Hornetin rakentaminen voi jatkua ;).
RS
RS