Trafi pyytää lausuntoja rakenteen muuttamisesta...

Löysitkö netistä hyvän sivuston ja tai jotain muuta kiinnostaa? Linkit tänne!
juhap
Viestit: 6797
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

Trafi pyytää lausuntoja rakenteen muuttamisesta...

Viesti Kirjoittaja juhap »

Wanhoille autoille tuo on paha... 7 litraa ja 98 heppaa tai muuta mystistä menneisyydestä. Ei paljoa anna tehoille lisäysta. Ja olikos vertailukohta auton ALKUPERÄINEN kone vai mallisarjaan kuuluva vertailumosa?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Avatar
Jeep-Ukko
Viestit: 1737
Liittynyt: Ma Helmi 12, 2007 8:01 pm
Paikkakunta: Kuopio

Trafi pyytää lausuntoja rakenteen muuttamisesta...

Viesti Kirjoittaja Jeep-Ukko »

Wanhoille autoille tuo on paha... 7 litraa ja 98 heppaa tai muuta mystistä menneisyydestä. Ei paljoa anna tehoille lisäysta. Ja olikos vertailukohta auton ALKUPERÄINEN kone vai mallisarjaan kuuluva vertailumosa?

Ymmärtääkseni mallisarjan suurin/tehokkain/vääntävin.
juhap
Viestit: 6797
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

Trafi pyytää lausuntoja rakenteen muuttamisesta...

Viesti Kirjoittaja juhap »

Toivottavasti, toistakin kantaa/tulkintaa uudesta ehdotuksesta löytyy.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
JL
Viestit: 372
Liittynyt: Ma Joulu 13, 2004 1:50 pm

Trafi pyytää lausuntoja rakenteen muuttamisesta...

Viesti Kirjoittaja JL »

Voimas 1.10. alkaen. Eipä juur imeellisii muutoksii sit kumminkaa...



Ja soveltamisohje tottakai täsmentä ja rajaa aika paljo, jättää silti varaa tulkinnoil...tiukempaan suuntaa, tietty nii, ainaki aluks ;)



J.
Vastaa Viestiin