Finnish AMC's
Finnish AMC's
Nyt toimii hienosti , kävin heti muokkaamassa autontietoja
Finnish AMC's
Nonii.. Eagle osioon laitettu täydennystä.
Hyvin toimi :P
Hyvin toimi :P
Finnish AMC's
Ei huoli käyttäjätunnusta tai salasanaa... palauttaa kirjautumiseen uudelleen ja uudelleen...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Finnish AMC's
Ei huoli käyttäjätunnusta tai salasanaa... palauttaa kirjautumiseen uudelleen ja uudelleen...
Onko sulla oikee käyttäjätunnus ja salasana?
Toihan ei toimi foorumin tunnareilla.
Finnish AMC's
Mulle oli tullut YV, mutta ei tullut siitä ilmoitusta, nyt vahingossa huomasin sen YV:n.... :-[
Finnish AMC's
Onko sulla oikee käyttäjätunnus ja salasana?
Toihan ei toimi foorumin tunnareilla.
Aijaa... varmaan joskus ollu, kun olen sinne jotain laittanut. Pitäis varman saada uudet...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Finnish AMC's
Mulle oli tullut YV, mutta ei tullut siitä ilmoitusta, nyt vahingossa huomasin sen YV:n.... :-[
Taas on näköjään tullut YV-ilmoitus mutta ei sähköpostiin muistutusta....? :(
Finnish AMC's
Hei! Voisiko joku laittaa mullekin yv:nä ne tarvittavat tunnukset, niin saisi nuo omatkin Hornetit näkyviin :D
Finnish AMC's
Tunnarit laitettu yv:llä Juhalle ja Jussille
Finnish AMC's
Yks romu tuli itsekkin lisättyä listoille