Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
pekka
Viestit: 4938 Liittynyt: To Tammi 23, 2003 6:59 pm
Paikkakunta: Parainen
Viesti
Kirjoittaja pekka » Ti Marras 15, 2005 7:40 am
Juu, koneistamon sedän kanssa kannattaa aina neuvotella ennen kun tilaa koneen osia...
stidi
Viestit: 324 Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 9:58 am
Viesti
Kirjoittaja stidi » Ti Marras 15, 2005 7:48 am
ei se ainakaan oo ihan viileenä käyny. Löyttykö lämpenemiseen syytä, vai onko se aikojen saatossa kadonnut? Ei muuten, mut seurausten korjauksien lisäksi tai ennen niitä, on syyt poistettava.
Make66
Viestit: 102 Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 7:40 am
Viesti
Kirjoittaja Make66 » Ti Marras 15, 2005 8:30 am
Tän koneen lämmöistä en tiedä, koneen ostin kuin sian säkissä eli en ole edes nähnyt tän koneen käyvän. mukana kaupassa tuli tietenkin automaatti ja jakolaatikko ja jotain pientä sälää.
stidi
Viestit: 324 Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 9:58 am
Viesti
Kirjoittaja stidi » Ti Marras 15, 2005 10:21 am
No kyl noi lämpenemisen syyt on yleensä aika helppo löytää, tukkeutuneet öljykanavat enempi hankalia.Tai väljä öljypumppu, jos ei ole vertailukohtaa saatavana.
Make66
Viestit: 102 Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 7:40 am
Viesti
Kirjoittaja Make66 » Ti Marras 15, 2005 10:52 am
Sen verran tiedän että se moottori mikä on autossa kiinni. siinä on todellinen lämpöongelma. eli silloin kun termostaatti aukeaa niin jäähdytysputkistoon tulee painetta, tosin nyt laitoin sinne termarin ja uuden syylärin korkin ja huomasin että lämpötilat ei mee suoraan tappiin vaan jää huomattavasti alle max:min. tosin autosta tuli kokeilun aikana varsinainen höyrysauna kun lämppärin kenno alkoi vuotamaan ja näkyvyys meni nollaan. Kuinka paljon testipaine syylärissä sekä lämppärin kennossa tulee olla? -> eli elämä välillä koettelee jopa jeeppihemmoja.
JAMANT
Viestit: 1564 Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja JAMANT » Ti Marras 15, 2005 11:25 am
Korkin avautumispaine 1 bar! Sen verran pitää myös järjestelmän kaikkien osien kestää + pelivaraa, että ei korkin auetessa kenno aukea samalla ;) !
KK
Viestit: 2965 Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 9:27 am
Viesti
Kirjoittaja KK » Ti Marras 15, 2005 11:28 am
Mulla johtui muinoin vastaavan jeepin lämpöongelmat tukkoisesta jäähdyttäjästä. Omin neuvoin se ei putsautunut tarpeex, kun kennotettiin uusix, ei lämpöhuolia enää ollut. Jos ylävesiletku tuntuu kovinkin pönäkän kovalta, niin vesi ei kierrä tarpeex.
Make66
Viestit: 102 Liittynyt: Ti Marras 01, 2005 7:40 am
Viesti
Kirjoittaja Make66 » Ke Marras 16, 2005 6:15 am
Joo näinhän se just on, eli ylävesiletkussa sitä painetta tuntuu olevan. vesipumpunkin vaihdoin mutta se ei tuntunut auttavan.
stidi
Viestit: 324 Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 9:58 am
Viesti
Kirjoittaja stidi » Ke Marras 16, 2005 11:02 am
ettei vaan kansipahvi falskais?