Miten saako takavedosta tehdä nelivetosen? Siis jos mallisarjassa ei semmosta ole. Toisin päin muutos kyllä onnistuu.
Vai pystyykö eaglea vertaan hornettiin? ?
Ajatuksen tasolla pyörittelee vaan...
Vetotavan muutos?
Vetotavan muutos?
Tätä Hornetin 4-vedoksi muuttamista Eaglen osilla olen kysynyt aikoinaan konttorilta... Eivät osanneet varmaksi sanoa, mutta käskivät tehdä valmiiksi ja sitten tulla koettamaan katsastusta... Samoin kuin veekasi Volvoakin...
Tuo bolt-on osien käyttäminen kuulemma olisi helpottanut asiaa, mutta varmaa ei kukaan luvannut...
Tuo bolt-on osien käyttäminen kuulemma olisi helpottanut asiaa, mutta varmaa ei kukaan luvannut...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Vetotavan muutos?
Minulla on mielikuva, että jossain lakitekstissä olisi ollut, että mallisarjan ulkopuolinen vetotapa muutos vaatii aina poikkeus luvan.
Mutta voin olla väärässä.
Dodge ram vania joskus ajattelin.
Mutta oliko tässä uusimmassa ehdotuksessa, jota nyt tälle kesää suunnittelivat, että vetotapa muutos vapautuisi.
En ole itse tarkemmin lukenut, mutta yks kaveri kerran totesi että olisi ehdotuksessa ollut???
Itsellänikin joskus villejä ajatuksia, mutta kun projekteja nyttenkin liikaa. Esim. tämän hetken kalustosta American 4wd...
Mutta voin olla väärässä.
Dodge ram vania joskus ajattelin.
Mutta oliko tässä uusimmassa ehdotuksessa, jota nyt tälle kesää suunnittelivat, että vetotapa muutos vapautuisi.
En ole itse tarkemmin lukenut, mutta yks kaveri kerran totesi että olisi ehdotuksessa ollut???
Itsellänikin joskus villejä ajatuksia, mutta kun projekteja nyttenkin liikaa. Esim. tämän hetken kalustosta American 4wd...
Vetotavan muutos?
Mitä jos jättää konttoriille mennessä kardaanin pois niin eikö se ole takavetonen??
Vetotavan muutos?
Mitä jos jättää konttoriille mennessä kardaanin pois niin eikö se ole takavetonen??Joo, mutta vaatii muutoskatsastuksen, muuten ei tule leimaa!! Tosin on niitä 4wd -malleja leimattu ilman etukardaania, mutta katsastusmies on tehnyt silloin virheen...