Pa suodatinta vaihtaessa huomasin, 3 kannessa rikkinäinen anturi.
Jamantin sivuilta selvisikin, että joissain versioissa on yksi kpl 3 johtoinen anturi. Ja toisissa on 2 ja 3 kansissa erilliset 2 johtoset anturit.
2 kannen anturi iso vihreä.
http://rs1269.pbsrc.com/albums/jj598/Jeep-Ukko/Mobile%20Uploads/20150611_175243_zpsiaapsvpb.jpg~320x480
http://www.jamant.fi/lampoanturi-xjzjwj-jam45962029f-p-3278.html
3 kannen anturi siis rikki.
Avain koko selkeästi pienempi kuin vihreässä anturissa.
http://rs1269.pbsrc.com/albums/jj598/Jeep-Ukko/Mobile%20Uploads/20150611_173818_zpsfgnglavz.jpg~320x480
Olisiko kyseessä tämä http://www.jamant.fi/lampoanturi-v8l6-xjzjwj-oa1721702-p-1968.html
Äkkiseltään en löytänyt anturin läheltä johtoa.
Moottorin kyljellä alempana on 2 kpl irto johtoa.
Toinen yksi karva, ilmeisesti ilmastoinnin kompuran magneetti kytkimelle.
Tästä on kompressori poistettu.
Olettaen, että mag.kytkin yhdellä johdolla, ja maadoittaa sisäisesti.
Ja paine anturi keulan kennolla, kun sielläkin yksi irto johto. Kennokin kun on poistettu.
Toinen johto 2 karvainen.
Olisiko tämä ko lämpöanturille
http://rs1269.pbsrc.com/albums/jj598/Jeep-Ukko/Mobile%20Uploads/20150611_175042_zpsnginruxb.jpg~320x480
Voi olla myös ilmastoinnin paine anturille, mikäli on kompuran kyljessä.
Toki tässä pistokkeesssa melko pienet pyöreä reikäiset pinnit.
Tuossa rikkonaisessa anturissa ja jamantin kuvassa litteät noin 4 mm leveät pinnit.
Ja johto ei millään yletä anturille. Eli vaatii väli johtoa jos tuon vetää anturille.
Sen verta yleismittarilla mittailin, että anturi on ehjä, vaikka liitin osa rikki.
Joten kun oikea johto löytyy johon liittää, niin pienillä abico liittimillä pystyy liitteleen...