onko eri ikäisissä tehostetuissa simpukoissa eroja. Tällä hetkellä mulla classicissa -63 ei oo tehostinta ja simpukka on kolmella pultilla kiinni, tiedossa olis tehostettu simpukka mikä tulee neljällä pultilla kiinni. Saako sitä sovitettua paikalleen?
Tehostetun simpukan sopivuus
Välilaippa uudemmasta, jossa tehostettu, menee vanhojen reikiin ja siihen menee kolmi- tai nelireikäinen kolmella pultilla kiinni...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Välilaippa uudemmasta, jossa tehostettu, menee vanhojen reikiin ja siihen menee kolmi- tai nelireikäinen kolmella pultilla kiinni...
Itseasiassa tarvii just sen nelireikäisen koska kolmereikäisissä puuttuu väärä korva. Uudempiin koreihin joissa ei oo sitä välilaippaa sopii kolmereikäinenkin versio.
Juu näin onkin. Nimittäin tuo laippa+simpukka, mitä muistelin, olikin omatekoinen... Mutta kiinnittyy eri korvakkeista se oikea.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Mun auton projekti-tarinassa taitaa olla kuva alkuperäisestä välilaipasta.
Tallikaverit kun toi tehostetun ohjauksen mulle Kaliforniasta ;)
RS
Tallikaverit kun toi tehostetun ohjauksen mulle Kaliforniasta ;)
RS
Kiitos tiedosta. Täytyypä alkaa suunnittelee... ::)