laatikon irrotus lohkosta
laatikon irrotus lohkosta
Mikä on oikea tapa irrottaa laatikko( T F) lohkosta?
laatikon irrotus lohkosta
Turbiini irti vetolevystä, lootan pultit irti ja loota sekä turbiini yhdessä irti. Näin olen ottanut ja hyvin on mennyt.
Paitsi Matadorissa ahdisti toinen ohjuriholkki ruosteen takia sen verran, että kaveria tarvitsin. Muuten sujuu yksin, kun on lootanosturi.
Tein muuten siihen vakio haarukkaan korvakkeet 904 lootalle. seuraavaa lootaa varten teen toisen haarukan, on aika turvalline olo kun tietää, ettei loota putoa.
Paitsi Matadorissa ahdisti toinen ohjuriholkki ruosteen takia sen verran, että kaveria tarvitsin. Muuten sujuu yksin, kun on lootanosturi.
Tein muuten siihen vakio haarukkaan korvakkeet 904 lootalle. seuraavaa lootaa varten teen toisen haarukan, on aika turvalline olo kun tietää, ettei loota putoa.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
laatikon irrotus lohkosta
Tossa ne lattialla pötköttää eli vahingon vaaraa ei isommin ole. Ilmeisessti turbiinin pultit pyöritellään tohon välipellin reiän kohdalle irrotusta varten.
laatikon irrotus lohkosta
Juu luukku auki ja pultti kerrallaan näkyviin ja irti... Kampuran päästä pyöritellen pultit näkyville.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82