Tervetuloa joukkoon kummaan...
AMC-lootia, niitähän on erilaisia iästä riippuen. Borg Warner 35, TF 904 /727 ja TH 400 (jeep) Jos maailmalta ei jotakin näitä löydy, niin kait TH 350 (tai joku muukin th) on se helpoin. Tähän löytyy adapteri AMC koneiden kaveriksi. Täytyy muistaa, että jokainen kasi tarvitsee oman vetolevynsä ja ihan kaikkia yhdistelmiä ei kai saa tehtyä... Kuutoset helpompia... Mihin koneeseen olet laittamassa?
Laatikko swappi
Laatikko swappi
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Laatikko swappi
Tervetuloa!
Kuutos-koneissa on kahta vaihteistonkiinnityspulttikehää, <-71 ja 72-> sama kuin kasikoneissa.
RS
Kuutos-koneissa on kahta vaihteistonkiinnityspulttikehää, <-71 ja 72-> sama kuin kasikoneissa.
RS
Laatikko swappi
Onkos startti kuskin (ennen 72) vai repsikan (72 eteenpäin) puolella?
Jos startti kuskin puolella, niin se on hieman hankalampaa... vaihtoehdot ovat BW. Tai sitten rakennella ihan jotakin omaa...
Jos startti kuskin puolella, niin se on hieman hankalampaa... vaihtoehdot ovat BW. Tai sitten rakennella ihan jotakin omaa...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Laatikko swappi
Overdrivella on myytävänä BW:n automaatin "kytkinkoppa", jonka avulla saa jomkun muun auton BW lootan sopimaan koneeseen. Ellei löydy omaa lootaa. Ja kun on kuutonen kyseessä, niin vetolevy täytyy olla kutosesta eli ilman kasien vaatimia tasapainotuspuntteja.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Laatikko swappi
Ainahan vaihtoehtona on myös vaihtaa moottori??
Esim. 258 kutosta, uudempi kuin -72 löytyy helpostikkin, kun Jeepit niin yleisiä, toisinaan on myynnissä ihan puol ilmatteeks.
Olis isolla kytkinkoppa jaolla.
JA ulkoisesti moottori identtinen 232:sen kanssa, käy kone huoneeseen samoihin kiinnikkeisiin.
Joten samalla kun kutittelee, niin saisi litrojakin lisää.
En muista oliko lohkoissa jotain pikku vuosimalli eroja kansien suhteen, öljykanavoinneissa tai muuten? Mutta periaatteessa käy ristiin, jos toteaa, että tuossa tällä hetkellä avarammat venat kuin 258:sissa.
Imu/pkosarjat on bolt on.
Nokka keppi pitäis käydä.
Esim. 258 kutosta, uudempi kuin -72 löytyy helpostikkin, kun Jeepit niin yleisiä, toisinaan on myynnissä ihan puol ilmatteeks.
Olis isolla kytkinkoppa jaolla.
JA ulkoisesti moottori identtinen 232:sen kanssa, käy kone huoneeseen samoihin kiinnikkeisiin.
Joten samalla kun kutittelee, niin saisi litrojakin lisää.
En muista oliko lohkoissa jotain pikku vuosimalli eroja kansien suhteen, öljykanavoinneissa tai muuten? Mutta periaatteessa käy ristiin, jos toteaa, että tuossa tällä hetkellä avarammat venat kuin 258:sissa.
Imu/pkosarjat on bolt on.
Nokka keppi pitäis käydä.