232 kansissahan on keinuvipuakseli ja siinä vipat. 258 ja 4.0 on ne irtonaiset vipat omissa studeissaan. Kansien öljynkiertohan on erilainen, joten vanhempia kansia ei kai voi laittaa ilman öljymuutosta uudempiin.. (onkos kukaan tehnyt moista?)
Jos 258:n laittaa ja sen tukkoiset kannet ahdistaa (varsinkin 80-lukulaisten), niin siihenhän voi laittaa 4.0 tai 4.0 high output kannen... nousee tehot 120:stä varmaan muutamalla kymmenellä hepalla kättelyssä. ja sitten nokkaa ja imu/pakosarjaa... Ja stroukkia ja kaikkee...
Laatikko swappi
Laatikko swappi
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82