Nostalginen filmi 40 vuoden takaa.

Löysitkö netistä hyvän sivuston ja tai jotain muuta kiinnostaa? Linkit tänne!
HV

Viesti Kirjoittaja HV »

Tuli Amerikan forumilla tälläinen vastaan. En tiedä joko tää oli täällä, mutta laitoin kun oli mulle uusi.

Tämä kiehtovaa katsottavaa. Uusia AMC:tä tulee liukuhihnalta :D

Maalauslinjan kuvaus oli jotain, mitä en olisi uskonut todeksi näkemättä :o Jumalauta vielä about -74 äijät ruiskuttaa koneiden kanssa kimpassa värit pintaan pelkät pulisongit naamarina ;D

https://www.youtube.com/watch?v=SgmHgqdSQXU
juhap

Viesti Kirjoittaja juhap »

Maalauskuvien jälkeen en yhtään ihmettele noitten suuria maalaamattomia alueita. Ei paljoa ukkojen selkä taipunut helmojen, katon sisäpalkkien ja vaikkapa ovien alareunojen vuoksi.

Muutaman rainan pätkän olen nähnyt selostettuna... muistissa oli tuo alustan säätäminen ja vesitesti ainakin.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
rebel70

Viesti Kirjoittaja rebel70 »

Oho! :o
😁
HV

Viesti Kirjoittaja HV »

Joo, tää oli mun käsittääkseni sellainen raaka-versio, eli leikkaamaton filmi. Josta taasen otettiin pätkiä ja niihin lisättiin sitten ne mahtipontiset selostukset ;D

Tässä saattaa siis näkyä sellaista, mitä ei valmiissa mainosfilmissä ole.
Mawerick

Viesti Kirjoittaja Mawerick »

Maalauslinjan kuvaus oli jotain, mitä en olisi uskonut todeksi näkemättä  :o  Jumalauta vielä about -74 äijät ruiskuttaa koneiden kanssa kimpassa värit pintaan pelkät pulisongit naamarina ;D

Hyvässä hapessa keuhkot yhdenkin työpäivän jälkeen... ::)
rphx

Viesti Kirjoittaja rphx »

Tuli halvaks käyä illalla kaverien kans baarissa ku nuo katon liimaajakki päivän haisteli liimaa, hieno video muuten 8-)
Vastaa Viestiin