Bensapumppu 196
Bensapumppu 196
Olen pyöritelly yhtenä vaihtoehtona sähköistä bensapumppua , mikä olis hyvä pumppu 196seen , bilteman pumput on kokeiltu jo , mikä olis oikeasti hyvä?
Bensapumppu 196
Mekaaninen on paras :)
RS
RS
Bensapumppu 196
Samaa mieltä,mutta kun ei oo tapana seisotella autoja , niin nopeemmin sais hankittua sähköisen.
Bensapumppu 196
Mulla oli facet monta vuotta ja ei ollu ongelmia.
Bensapumppu 196
Fixuksesta muutaman pumpun ostaneena...
Facettia kehuvat mutta oli hivenen kallis omaan makuuni.
Hugon pumppu oli seuraava vaihtoehto, joita 2 eri autossa minulla ollut.
Sinäänsä ei huonoa sanottavaa toiminnan suhteen. Mutta letkun lähdöt ja kaikki muukin on muovia ja kerran oli tarvetta irroittaa letku, niin lähtö katkesi, mutta ovat irroitettavia/suunnattavia näissä mitä olen käyttänyt, niin sain korjattua toimivaksi.
Facettia kehuvat mutta oli hivenen kallis omaan makuuni.
Hugon pumppu oli seuraava vaihtoehto, joita 2 eri autossa minulla ollut.
Sinäänsä ei huonoa sanottavaa toiminnan suhteen. Mutta letkun lähdöt ja kaikki muukin on muovia ja kerran oli tarvetta irroittaa letku, niin lähtö katkesi, mutta ovat irroitettavia/suunnattavia näissä mitä olen käyttänyt, niin sain korjattua toimivaksi.
Bensapumppu 196
mä ajelin jollain facetilla 304cidillä kunnes löysin toisen mekaanisen pumpun sillon aikoinaan. toimi ihan ok, kunhan ei niitannut kaasua pohjaan kerralla. Taitaa olla ko pumppu vieläkin 'varalla' reissulaatikossa.. ;D
Sitä vaan mietein tos ittekseni, että bensan "pakkosyöttö" sähköpumpulla wanhalle kaasarille ei pakosti ole kovin hyvä idea ellei käy kaikkia tiivisteitä, letkuja ja liittimiä läpi.
Sitä vaan mietein tos ittekseni, että bensan "pakkosyöttö" sähköpumpulla wanhalle kaasarille ei pakosti ole kovin hyvä idea ellei käy kaikkia tiivisteitä, letkuja ja liittimiä läpi.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Bensapumppu 196
Semmoinen venttiili olisi hyvä olla välissä, missä olisi palautus tankkiin...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Bensapumppu 196
mä ajelin jollain facetilla 304cidillä kunnes löysin toisen mekaanisen pumpun sillon aikoinaan. toimi ihan ok, kunhan ei niitannut kaasua pohjaan kerralla. Taitaa olla ko pumppu vieläkin 'varalla' reissulaatikossa.. ;Kaasari huollettu tiivisteiden osalta,soinilta sais uuden mekaanisen hintaan 190E, eli 10nen biltemalaista tai 2 facettia.
Sitä vaan mietein tos ittekseni, että bensan "pakkosyöttö" sähköpumpulla wanhalle kaasarille ei pakosti ole kovin hyvä idea ellei käy kaikkia tiivisteitä, letkuja ja liittimiä läpi.
Bensapumppu 196
Vanha sääntö oli, et jos vaihtaa sähköpumppuun, pitää asentaa paineen säädin. Kaasarin neulaventtiili ei välttämätttä pidä pumpun tuottamaa painetta vasten. Seuraus on tulviminen.
Bensapumppu 196
Vanha sääntö oli, et jos vaihtaa sähköpumppuun, pitää asentaa paineen säädin. Kaasarin neulaventtiili ei välttämätttä pidä pumpun tuottamaa painetta vasten. Seuraus on tulviminen.
Ei välttämättä pidä paikkaansa.Löytyy sähöpumppuja joissa paine jotain 0,3 bar. Uusi sääntö sen sijaan voisi olla, että kun ostat uuden kinkkilandiassa tehdyn bensapumpun voit todellakin tarvita sen paineen säätimen. Voortissa USA made Carter-pumpun paine oli aikoinaan n. 0,4 bar. Ja nyt uuden KOREA made Carter-pumpun paine oli 0,65 bar.