Mondeo 1.8 tdci -08
Mondeo 1.8 tdci -08
Mulla on nyt Mese N.o 10 menossa ja ei nää osat sen kalliimpia ole kuin muissakaan , ei näitä tosin tarvi kokoajan korjatakaan [smiley=wink.gif]
Mondeo 1.8 tdci -08
Mulla on nyt Mese N.o 10 menossa ja ei nää osat sen kalliimpia ole kuin muissakaan , ei näitä tosin tarvi kokoajan korjatakaan [smiley=wink.gif]
no mulla oli w124 200d, 3,5vuotta ja 90000km varaosiin meni alle 200e kokoaikana(hehkut,laturi,etupyöränlaakerit,kaäsijarrukengät,takakelkan kumit), noistaki suurin osa heti hankinnan jälkeen ja leima jokavuosi huomautuksetta, multa lähtiessä oli sisäänajettu 490000km. ;D
Mondeo 1.8 tdci -08
Em nyt tarkoittanut noiden 90-luvun vehkeiden osahintoja vaan näiden nykyaikaisten laitteiden.
Mondeo 1.8 tdci -08
Off topicia lisää.
Me ajeltiin kolmella eri focuksella yhteensä joku 200 tonnia, kaikki tuoreita pelejä, eli huollatettiin, muistaakseni huollot oli siinä 300 egen paikkeilla, ei murheita. Vaan alle satasen ajettu sikahieno ja mukava C-mersu kehitti jonkun satunnaisesti käynnistymisen estävän vian, jota Veho ei saanut hanskattua, vaikka pariin otteeseen sitä jahtasivat toista viikkoa!
Nyt jännätään, miten Sirkum bimmeri toimii, 75 tkm jo ajettu ja ainakin huollot helevtin kalliita, etujarrulaikatkin uusittin jo kertaalleen ja maksoi hinajaa...
Me ajeltiin kolmella eri focuksella yhteensä joku 200 tonnia, kaikki tuoreita pelejä, eli huollatettiin, muistaakseni huollot oli siinä 300 egen paikkeilla, ei murheita. Vaan alle satasen ajettu sikahieno ja mukava C-mersu kehitti jonkun satunnaisesti käynnistymisen estävän vian, jota Veho ei saanut hanskattua, vaikka pariin otteeseen sitä jahtasivat toista viikkoa!
Nyt jännätään, miten Sirkum bimmeri toimii, 75 tkm jo ajettu ja ainakin huollot helevtin kalliita, etujarrulaikatkin uusittin jo kertaalleen ja maksoi hinajaa...
Mondeo 1.8 tdci -08
En ole koskaan käyttänyt autojani merkkihuolloissa,juuri sen takia että noille huolloille on jo valmis hinta tiedossa ennen kuin on saatu autoa edes korjaamolle.Kaveripiiristä löytyy onneksi oikeitakin autokorjaajia.C-mallia ei itseään kunnioittava mersumies edes laske mersuksi,itselläni ollut kuitenkin pari noitakin ,c280 bensa(yksi parhaista omistamistani) ja 220 diesel joka oli uusin omistamani auto ,ikää 3v ja en ikinä ole omistanut niin huonoa autoa, jopa kaikki ladani olivat parempia.