Pre cruize Malmin lentokentällä 4.9.
Onkos kukaan menossa Malmin kentälle perjantaina swäppiin?
Saatan olla tuolla n 7 maissa...
Saatan olla tuolla n 7 maissa...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Mä aattelin pistäytyä, jos vaan ehdin ja keli kohillaan, niinkuin nyt näyttäis, sit Jave joutaakin taas unohtua tallin perukoille ja Sierra pääsee ajoon pitkästä aikaa.
Siellähän me tavattiinkin.
Autoja oli tosi paljon, varmaan seitsemään asti valui lisää koko ajan, sit alkoi porukka liikehtiä varmaan stadiin päin.
Ja aurinko paistoi.
Oli ihan komia kauden lopettajainen, nyt joutaa Jave talliin, vaikka just aloin siihen jo tottua.
Autoja oli tosi paljon, varmaan seitsemään asti valui lisää koko ajan, sit alkoi porukka liikehtiä varmaan stadiin päin.
Ja aurinko paistoi.
Oli ihan komia kauden lopettajainen, nyt joutaa Jave talliin, vaikka just aloin siihen jo tottua.
Tais olla Jave ainoa Rampleri? Vai tulitko Guru sinne, tulit vastaan Tattarinsuon kohdalla...
Muutama tuttu tuli bongattua, vaikka olin vain hetken aikaa... kiire kun on.
Muutama tuttu tuli bongattua, vaikka olin vain hetken aikaa... kiire kun on.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Guru oli Hudsonilla, lisäx yx vanha, hieno Classic, mulle vieras, siinäpä ne "oikean" merkkiset.
Kenes tuommoinen ambassadori on?? Hieno. 8-)
Tämä taas huomenna 17.00->
Voi hitsi ollaan jo matkalla kotiin tuohon aikaan...
Tänään tulijoita?