American 330 4d -65 v8 muutos
American 330 4d -65 v8 muutos
Tarkoitus olis laittaa rämpylään joku nykyaikainen kasi. Luultavammin chevy ls. Eli lähinnä kaipaisin konttorille kelpaavia papruja tosta -69 390 mallin vastaavuudesta. Tekniikkaa alan vasta sit metsästää ku tiiän varmaks mitä ne siihen konttorilla hyväksyy.
Mitäs ton rämpylän akselipainot on? Näkeekö ne sen konttorilla jostain? 240 volvon etuakseli ois mielessä jos vaan painojen puolesta käy
Mitäs ton rämpylän akselipainot on? Näkeekö ne sen konttorilla jostain? 240 volvon etuakseli ois mielessä jos vaan painojen puolesta käy
American 330 4d -65 v8 muutos
Suurin murhe tulee teho/painosuhteesta.
Miten näitä uusia säännöksiä tullaan tulkitsemaan selviää aikanaan.
Kerhon lappu on yleensä kelvannut muutoksessa.
Miten näitä uusia säännöksiä tullaan tulkitsemaan selviää aikanaan.
Kerhon lappu on yleensä kelvannut muutoksessa.
American 330 4d -65 v8 muutos
Volvon MacPhersonin asennus pitäisi kuulemma olla suurin piirtein Bolt On... Americanin jousitolppaan menee Volvon laippa kun "vaan" poraa reijät oikeille kohdilleen... Joku kertoi, että etupalkki sopii ihan kuin tehtaalta...
244 D6:n akseli taitaa olla papereiden mukaan vahvin akselisto, mutta nehän on oikeasti samat osat, paitsi ite jouset.
Harkinnassa on ollut itellä jo monta vuotta sama homma... ja sitten Jaggen perä kans...
244 D6:n akseli taitaa olla papereiden mukaan vahvin akselisto, mutta nehän on oikeasti samat osat, paitsi ite jouset.
Harkinnassa on ollut itellä jo monta vuotta sama homma... ja sitten Jaggen perä kans...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
American 330 4d -65 v8 muutos
Joo Alatukivarsille on toki ne taka kinnakkeet laitettava runkoon..mut ei se volvon aksilan laitto kovin mahoton homma pitäis olla. Lähinnä toi rämpyttimen etuakselipaino askarruttaa.
Tosta teho/paino suhteesta. Eli onko ton 390 koneen 315 hp se maksimi jota ei sit voi ylittää?
Tosta teho/paino suhteesta. Eli onko ton 390 koneen 315 hp se maksimi jota ei sit voi ylittää?
American 330 4d -65 v8 muutos
Miten saan sen kerhon lapun?
Kiitos jo etukäteen!
Kiitos jo etukäteen!
American 330 4d -65 v8 muutos
Miten saan sen kerhon lapun?
Kiitos jo etukäteen!
Yläpalkissa contact infosta löytyy yhteystietoja. Kerhon puheenjohtaja Salmela Ramiin yhteyttä, niin osaa kertoa miten asia etenee :)
American 330 4d -65 v8 muutos
Teho/painosuhde rajaa koneen caanossa noin 171 kilowattiin, eli jälkiasenteisena tuosta 390/315hp koneesta ei ole iloa. Tosin uusissa säännöissä oli joissain tapauksissa mahis suurempaan, mutta miten sitä käytännössä sovelletaan on ainakin mulle vielä hämärän peitossa.
Lappu luovutetaan vain jäsenille, ja jos oikein muistan, niin vanhoille jäsenille ilmainen, jäseneksi liittyvälle kustantaa kahden vuoden jäsenyyden (sisältää kahden vuoden jäsenyyden).
Ja Ramilta voi kysellä kun jatkaa nyt alkaneella kaudella vpj:nä.
Tietty myös kauden 2016 pj Sammy osaa auttaa.
Lappu luovutetaan vain jäsenille, ja jos oikein muistan, niin vanhoille jäsenille ilmainen, jäseneksi liittyvälle kustantaa kahden vuoden jäsenyyden (sisältää kahden vuoden jäsenyyden).
Ja Ramilta voi kysellä kun jatkaa nyt alkaneella kaudella vpj:nä.
Tietty myös kauden 2016 pj Sammy osaa auttaa.
American 330 4d -65 v8 muutos
olikos se nyt niin että jos on ollut alle 10kg/watti niin silloin voi käyttää 5kg/kilowatti jos vertailu moottorin teho ei ylity
American 330 4d -65 v8 muutos
No nii nyt ois clubin paprut hallussa. Eihän kellää ois tietoo noista akselimassoista? Lähinnä etuakselipaino kiinnostaa