Ja näillä ns. väliaikaisratkaisuilla, kun tuppaa olemaan sellanen taipumus, et ne jää laittamatta, jos ne vaan vähänkin toimii.
jäähdytin
-
jäähdytin
Aika jäävi olen puhumaan tietty tuosta alkuperäisyydestä, kun itelläkin on ollut osto hetkestä asti ollut joku viri-viritys-syyläri. Mutta jos joku tosiaan on sitä mieltä, että laittaa omaansa jonkun "porkkanasorvin" vanhan syylärin, niin voi vanhan alkuperäsen, jossa on muut palikat, paitsi kenno ehjä, toimittaa mulle. Laitan mielellään sen 250 neuroo siihen, kun lähden etsimään jostain ihan uutta ja huomattavasti kalliimpaa.
-
jäähdytin
Ei kennotuskaan halvin ole, kun zägä käy. Yleensä kyllä ja varsinkin kun harvinaisuuksista puhutaan, mutta hyvä näin, että originaaliakin saa joskus edullisesti. Itelle kun toi HML:n Jäähdytinkorjaamon omistaja on tuttu, entinen kyläläinen, niin ne tuttavuusprosentitkin on aina kotiin päin.
jäähdytin
Tarvis kans tota kennotusta miettii jollei tule us-partsist uutta ostettuu..mahtaako poris olla ja missä lie alan ammattilaista ??? ???
Itse kennotin tuon syylärin Mielosella Porissa, vuoden takuunkin sai. Mun auton kohdalla siitä ei vain taida päästä nauttimaan, kun tuskin vielä vuoden sisään liikkuu
Tossa olis Mielosen numero 02-635 6853.