O: -69 Americanin tuulilasi
Hakusessa ehjä tuulilasi vuoden 69 americaanoon.
Kuttilan autolasi myy.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Myy, mutta vaan aika suolaseen hintaan. Sillä kyselenkin ensin, jos jollain harrastajalla sattus olee ylimääräsenä :)
Onkos hinta kuinka paljon nykyisin?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Oisko ollu 370€ kun viimekesänä kyselin
Kysykääs joku Jaakko-tuotteelta onko niiden valikoimissa.
mulla olis kaks käytettyä,,,,,,,,,,,,,,,
ei uusia mutta pitäis olla välttäviä,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ei uusia mutta pitäis olla välttäviä,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Oho. Onpa hinta pompannut... :o
No on todella hinta noussut!
Viitisen vuotta sit tilasin Kuttilasta Javeen sävylasin tummalla raidalla muistaakseni 240 ja Iirolla nyt olevaan javeen löysin sävylasin jostain stadin lasiliikkeestä, kun niitä soittelin ihan kokeeksi läpi, oli muinoin jäänyt lunastamatta ja maksoi mulle muistaakseni satkun.
Viitisen vuotta sit tilasin Kuttilasta Javeen sävylasin tummalla raidalla muistaakseni 240 ja Iirolla nyt olevaan javeen löysin sävylasin jostain stadin lasiliikkeestä, kun niitä soittelin ihan kokeeksi läpi, oli muinoin jäänyt lunastamatta ja maksoi mulle muistaakseni satkun.
Autolasien hinnat nousi yhtäkkiä jostain syystä muutama vuosi sitten.Bemarin lasi sävyraidailla ja asennettuna maksoi 2011 140E ja pari vuotta myöhemmin 360E.