Mennyttä aikaa...
Mennyttä aikaa...
Tuommoisia vastaavia skuuppeja, mutta peltisiä oli Marinoissa. Mulla on niitä ollut muutama ja luulin, että joku oli ite tehnyt ihan järkyttävän näköisen itelleen, mutta niitä oli kolmessa samanlaiset... Selvä käsityön leima niissä... ikävä kyllä.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Mennyttä aikaa...
Mää tunnustaudun surutta silkkiperseeksi, kuitenkin uusin auto joka tontilla on on alle rippikouluikäinen.
Ei vaan todellakaan kiinnosta veivata työmatkaa 60+ kilsaa päivässä millään vanhalla vessalla kun sen voi tehdä myös jollain muulla. Kummasti sitä arvostaa sellaisia juttuja ku kunnollinen huurteenpoisto, lämmitettävät peilit ja penkit jne jne kermaperse varusteet. Ja kyllä, olen sen verran paljon ajellut 60, 70 ja 80- lukujen laitteilla myös talvisin että tiedän mitä se on.
Niin ja on se ilmastointi oikein kiva olla olemassa... vaikka tuo kesä Kippo onkin ainoa käyttis ilman kylmäkonetta, siinä kun ei oo kattoa...
Tollaset hienot tuulenohjaimet tuli aikoinaan cherryyn tehtyä, vähensivät lumisadetta sisällä käynnistyksen yhteydessä... 96 saapi ois tarvinnut saman varusteen, mut silloin noin -03 oli noi lumikelit aika vähissä täällä, niin ei tullu tehtyä.
Ei vaan todellakaan kiinnosta veivata työmatkaa 60+ kilsaa päivässä millään vanhalla vessalla kun sen voi tehdä myös jollain muulla. Kummasti sitä arvostaa sellaisia juttuja ku kunnollinen huurteenpoisto, lämmitettävät peilit ja penkit jne jne kermaperse varusteet. Ja kyllä, olen sen verran paljon ajellut 60, 70 ja 80- lukujen laitteilla myös talvisin että tiedän mitä se on.
Niin ja on se ilmastointi oikein kiva olla olemassa... vaikka tuo kesä Kippo onkin ainoa käyttis ilman kylmäkonetta, siinä kun ei oo kattoa...
Tollaset hienot tuulenohjaimet tuli aikoinaan cherryyn tehtyä, vähensivät lumisadetta sisällä käynnistyksen yhteydessä... 96 saapi ois tarvinnut saman varusteen, mut silloin noin -03 oli noi lumikelit aika vähissä täällä, niin ei tullu tehtyä.
Mennyttä aikaa...
Escorttia ei koskaan ole tullut mieleenkään hankkia täysikokoisena, vaikka nuorempana olin aikamoinen rallifani. No, ehkä ne fiilikset kanavoitui tuonne scalepuolelle ja varsinkin Minillä tuli tahkottua rataa aika runsaasti.
Olen kuitenkin aina pitänyt Escortin muotoilusta ja rallimaineesta, joten myöhemmin tuli hankittua sellainen ajokelpoisena rata-autona:http://www.slotforum.com/forums/uploads/1261926648/gallery_4449_1057_157094.jpg
Olen kuitenkin aina pitänyt Escortin muotoilusta ja rallimaineesta, joten myöhemmin tuli hankittua sellainen ajokelpoisena rata-autona:http://www.slotforum.com/forums/uploads/1261926648/gallery_4449_1057_157094.jpg
Mennyttä aikaa...
No on kyllä upeat...!!!
Mennyttä aikaa...
Hienoa nostalgiaa näissä vanhoissa :)
Työn puolesta olen Fjordien kanssa nyt 22 vuotta elänyt, enkä tunnusta olevani vieläkään mikään fanaatikko ;D
Harrasteajoneuvot mulla on olleet lähinnä Amerikkalaisia, mutta jos jollakin on sport tai mexico Escortti tai joku muukin 1-korinen Esco navetan takana, olen kiinnostunut.
Työn puolesta olen Fjordien kanssa nyt 22 vuotta elänyt, enkä tunnusta olevani vieläkään mikään fanaatikko ;D
Harrasteajoneuvot mulla on olleet lähinnä Amerikkalaisia, mutta jos jollakin on sport tai mexico Escortti tai joku muukin 1-korinen Esco navetan takana, olen kiinnostunut.
Mennyttä aikaa...
Onko kenelläkään ollut autossaan tällaista "turhaketta" ?.

Tunnustan, en ole tuollaista koskaan ennen nähnytkään

Tunnustan, en ole tuollaista koskaan ennen nähnytkään
Mennyttä aikaa...
Mää tunnustaudun surutta silkkiperseeksi, kuitenkin uusin auto joka tontilla on on alle rippikouluikäinen.
Ei vaan todellakaan kiinnosta veivata työmatkaa 60+ kilsaa päivässä millään vanhalla vessalla kun sen voi tehdä myös jollain muulla. Kummasti sitä arvostaa sellaisia juttuja ku kunnollinen huurteenpoisto, lämmitettävät peilit ja penkit jne jne kermaperse varusteet. Ja kyllä, olen sen verran paljon ajellut 60, 70 ja 80- lukujen laitteilla myös talvisin että tiedän mitä se on.
Niin ja on se ilmastointi oikein kiva olla olemassa... vaikka tuo kesä Kippo onkin ainoa käyttis ilman kylmäkonetta, siinä kun ei oo kattoa...
Tollaset hienot tuulenohjaimet tuli aikoinaan cherryyn tehtyä, vähensivät lumisadetta sisällä käynnistyksen yhteydessä... 96 saapi ois tarvinnut saman varusteen, mut silloin noin -03 oli noi lumikelit aika vähissä täällä, niin ei tullu tehtyä.
Mulla kun menee toisinpäin! On ollu jos jonkun näköistä uutta ja vanhaa kinderiä, aina vaan menee käpy noihin uudempiin autoihin kun ne ei vaan sovi mun feng shuihin mitenkään. Aina tulee palattua vanhempaan kalustoon jossa ei ole mitään helvatin ajonvakautuksia ja muita turhakkeita. Joskus muinoin oli 90-luvun alun lada käyttiksenä ja siinähän ei ollut mitään varusteita, sitä pirssiä on oikeasti ikävä (ehkä joskus vielä kun perhetilanne sen sallii). Työmatkaa taitoin ennen n.70km suuntaansa ja nyt 30km... Vanhemmilla autoilla ajaessa saattaa liikenteessä tulla jopa pieni hymykin huuleen, uudemmilla päänsärky ja road rage. Nää on näitä, mist kukakin tykkää.
Mennyttä aikaa...
No ehkä tähän pitää hiukan selventää, käyttikset on -90 XJ Chero ja -00 WJ Grandi... ;) Ja se uusin purkki tontilla on -03 streetka joka on vaan kesäkäytössä.
Mennyttä aikaa...
Mä tykkään ajella vanhoilla, usein on tullu kesät ajettua lähes kokonaan harrasteilla ja talvisinkin on usein wagoneeri ajossa. Mutta sen verran tunnustaudun kermaperseeks että harrasteina on vaan amerikkalaisia (kuin myös käyttiksinä). Jos harrastaisin pieniä manuaalivaihteisia euroautoja niin todennäköisesti ajaisin niillä yhtä vähän kun noi mun eskoharrastajakaverit omillaan ;D
Ei silti mitään niitä vastaan, hyvä että joku niitäkin harrastaa. Aina se vanha auto piristää liikenteessä nähtynä 8-)
Ei silti mitään niitä vastaan, hyvä että joku niitäkin harrastaa. Aina se vanha auto piristää liikenteessä nähtynä 8-)
Mennyttä aikaa...


Leikkimielinen tietokilpailukysymys. Mikä Datsun-malli kyseessä ?.